• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«توتونچیان» مزدور افسار گسیخته رجوی / مریم قجر و مزد بگیران وی می خواهند روی دست مسعود رجوی بلند شوند

  • کد خبر : 14381
  • 24 آوریل 2018 - 11:32

هر چند کارنامه فرقه تروریستی رجوی مملو از همکاری با دشمنان ایران است و در آن از مزدوری برای صدام گرفته تا جاسوسی بر علیه برنامه هسته ای ایران و بسیاری موارد از این دست وجود دارد، اما گویا مریم قجر و مزد بگیران خارجه نشینش می خواهند در این زمینه روی دست رجوی گور به گور شده بلند شوند .

یکی از نفرات مریم قجر به نام حسین توتونچیان که ید طولایی در چاقوکشی و تهدید علیه منتقدانِ فرقه را دارد ، در مقاله ای که سایت های فرقه آن را درج نمودند ، در وطن فروشی و ایرانی ستیزی افسار پاره کرده و در مقابل به چاپلوسی برای ترامپ و ولیعهد عربستان پرداخته است .
این خودشیرینی برای ترامپ و لیسیدن پوتین های خونین ولیعهد کودک کش سعودی در حالی است که در کشور آمریکا و در سطح جهان بر علیه ترامپ و مواضع او انتقادات جدی وجود دارد که برای طولانی نشدن مطلب تنها به سه نمونه از آن اشاره می کنم .
«جان برنان» رئیس پیشین سازمان سی آی ای ترامپ را «پول پرست» ، «فاسد الاخلاق» ، «فاسد سیاسی» و «عوامفریب بی آبرو» خواند و گفت جایی که ترامپ لیاقت آن را دارد «زباله دان تاریخ» است .
روز ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ، سایت رادیو فردا گزارش نمود : « جان برنان، رئیس پیشین سازمان سی آی ای در یک اقدام بی‌سابقه خطاب به رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت : زمانی که میزان پول‌پرستی ، فساد اخلاقی و فساد سیاسی تو روشن شود ، تو به عنوان یک عوام‌فریب بی‌آبرو ، در جایی که لیاقتش را داری در زباله‌دان تاریخ جای خواهی گرفت . تو شاید بتوانی مک‌کین را قربانی کنی، اما نمی‌توانی آمریکا را نابود کنی. آمریکا بر تو پیروز می‌شود.»
مدتی قبل در روز جهانی زن ، میلیون ها نفر از مردم به خصوص زنان و جوانان در شهرهای مختلف آمریکا و اروپا علیه ترامپ تظاهرات کردند . تنها در شهر نیویورک ۲۰۰ هزار نفر در تظاهرات ضد ترامپ شرکت کردند .
صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) چندی پیش درباره دولت ترامپ گفت : «دولت آمریکا تهدیدی برای ثبات و امنیت نظام جهانی است.»
بنابراین بر اساس نوشته توتونچیان ، این وطن فروش بی دنده و ترمز ، که نوشته بود «هر کس به ترامپ انتقاد کند در خط ایران است» باید نتیجه گرفت که هم رئیس سابق سی آی ای و هم میلیون ها زن و جوان آمریکایی و اروپایی و هم صائب عریقات در خط ایران هستند .
وی قبلاً با بیان اینکه «تمام کردهای سوریه متحدان اصلی بشار هستند» حکم قتل همه آنها را با اذن رجوی های تروریست صادر کرده است و عملاً شادمانی خود و رجوی ها را از کشته شدن کردها اعلام نموده است . شادمانی او ریشه در دشمنی رجوی ها با کردها و کردکشی در عملیات موسوم به «مروارید» که با فرمان آتش مریم قجر انجام شد دارد و هنوز در اذهان کردهای عراق زنده است .
او مرید همان رجوی دروغگویی است که در سال های ابتدایی انقلاب مقامات جمهوری اسلامی را متهم می کرد دنبال سازش با آمریکا بوده و شهید بهشتی را بخاطر اینکه پیش از پیروزی انقلاب با ژانرال هویزه دیدار کرده بود متهم به «آمریکایی» بودن می کرد و ادعا داشت که «جنگ ویتنام» ماهیت خونریز «امپریالیسم آمریکای جهانخوار» را مشخص کرده است .
این عامل رجوی های تروریست آخرین برگ اجنبی پرستی خود را با حمایت و چاپلوسی برای جان بولتن رو کرده است. نگرانی او این است که مبادا بابت وطن فروشی های افسار گسیخته‌ای که به دستور مریم قجر انجام داده است ، جیره و دستمزد کمی دریافت کند و نگرانی او خوشگذرانی در کافه های اروپا است.

یادداشت از صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14381