• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سال قیام برای فروپاشی فرقه رجوی

  • کد خبر : 14202
  • 17 آوریل 2018 - 9:05

مریم قجر باید بداند که امسال هم مانند سالهای گذشته سمت و سوی آنان فروپاشی تشکیلاتش خواهد بود چون سال گذشته در یک نگاه شاهد بودیم با تمام دود دم هایی که فرقه  به راه انداخته بود چقدر از فرقه جدا شدند و دست به افشاگری زدند .

بر خلاف شروع هر سال که مریم قجر نامی برای آن انتخاب می کرد و حتماً در آن از سرنگونی خیالی حرف می زد امسال دیگر خبری از اعلام سرنگونی نبود و به این کلمه بسنده کرد که امسال سالی سرتاسر قیام خواهد بود و این قیام و انقلابی است تا پیروزی .

سئوالی که به ذهن می زند چرا مریم قجر دیگر سخنی از سرنگونی بیان نکرد ؟ راستی سالها از عناوین دکل سرنگونی ، استارت سرنگونی ، سین سرنگونی و مرحله سرنگونی برای فریبکاری استفاده نمودی چه شده که به یک باره به فکر قیام افتادید ؟ کدام یک از تحلیل های شما درست بوده است ؟ بالاخره چند بار طی سالهای گذشته باید دکل و مرحله و سین را نشخوار کنید و یا چند سال باید استارت بزنید تا موتور تشکیلات روشن شود تا به قول خودتان به سرنگونی برسید ؟ چرا سعی دارید افراد خود را فریب دهید ؟
اگر چه برای اعضای شما که هنوز در چنگال تشکیلات و سیستم مغزشویی فرقه قرار دارند جز این هم انتظار دیگری نباید داشت .
چیزی که در این سال برای همه روشن شد حضور رودی جولیانی جنایت کار می باشد که مریم قجر از او به عنوان دوست روزهای سخت اشرفی ها و دوست دیرین به اصطلاح مقاومت یاد می کند .
راستی از کی رودی جولیانی دوست شما بوده که کسی خبر نداشت ؟ از کی حمایت از تروریست ها نام دوست گرفته است ؟ مریم قجر البته در این عید نهایت زبونی اش را نشان داد و این بار مدال به اصطلاح ایران آزاد را به رودی جولیانی جنایت کار اهدا می کند تا نشان دهد که تا کجا در همسویی با غرب علیه ایران همراه است .
وای بر نیروهای وا مانده در فرقه تروریستی رجوی که برای خوشامد گویی جنایت کار غربی رودی جولیانی دست زده و به شادی می پردازند . تا کجا رجوی جنایت کار مغز شمایان را پوک کرده است که قدرت اندیشیدن هم ندارید ؟ البته برای نفراتی که زیر مستمر مغزشویی رجوی قرار داشته باشند حق ندارند که اندیشه کنند و به گذشته فکر کنند و …. .
مریم قجر با رفتن به آلبانی و آوردن جولیانی قصد داشت که به نیروهای خود انگیزه دهد که اکنون از حمایت کامل جناح جنگ طلب آمریکایی برخوردار است و باید به آنان اتکا داشت ولی مریم قجر نمی داند که سیاست گذاران غربی هیچ ارزشی برای آنان قائل نیستند و از آنان در مقابل ایران فقط به عنوان اهرم ابزاری استفاده می کنند .
به مریم قجر تبریک می گوئیم که بعد از چند سال بالاخره به تمام ادعاهای رجوی لگد زده و عنوان داشته که امسال سال قیام های سراسری باشد و دیگر خبری از سرنگونی و شعارهای مسخره گذشته نیست .
این شعار خیال نیروهای فرقه تروریستی رجوی را در آلبانی راحت کرد که زیاد دلتان را به سرنگونی خوش نکنید و باید ابتدا به دنبال قیام باشیم شعاری که از ابتدا در استراتژی تولیدی رجوی وجود نداشت .

یادداشت از هادی شبانی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14202