• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

در گردهمایی شخصیت های سیاسی در مورد امور پناهندگان و امنیت در شهر هامبورگ آلمان عنوان شد: فعالیت و حضور اعضای فرقه رجوی در اروپا بسیار خطر ناک می باشد

  • کد خبر : 14156
  • 15 آوریل 2018 - 12:24

روز پنج شنبه ، ۲۳ فروردین ماه ۹۷ گردهمائی بزرگی با حضور تشکل ها و شخصیتهای مختلف سیاسی در مورد امور پناهندگان و امنیت در شهر هامبورگ آلمان برگزار شد در این گردهمایی خانم فدریکا موگرینی پیام تصویری برا شرکت کنندگان در جلسه فرستاد.

در این گردهمائی پیرامون مسئله پناهندگی و امنیت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انجمن زنان و کانون آوا در این گرد همائی با صحبت در گرد همائی با نمایندگان و شخصیتهای مختلف در مورد خطر فرقه رجوی مفصلا برای آنها توضیح دادند.

حمیرا محمد نژاد از انجمن زنان در این گردهمائی برای حاضرین مسئله خطر فرقه و ناآگاهی پناهندگان و افتادن آنها دردام این فرقه با پتانسیل تروریستی هشدار دادند.

فرقه رجوی بعد از فروپاشی محل اصلی آنها در عراق به صورتی فرقه ای و با حفظ قید و بندهای فرقه ای و روان گردان شده توسط تشکیلات عمدتا به کشور آلبانی و از آنجا به کشورهای دیگر اروپائی و از جمله آلمان سرازیر شده و تا زمانیکه پیوستگی فرقه ای آنها با رجوی باقی است بسیار خطر ناک می باشند مگر اینکه اعلام جدائی کرده و با استقلال فردی جذب جامعه آزاد شده باشند.

خطر آنها از این بابت هست که آنها به صورتی رباط وار دستورات دیکته شده از جانب فرقه و رهبری آن را اجرا می کنند. کسانی که دارای رفتارهای نابهنجار هستند. گاهی بسیار معقول و منطقی و در قالبی قشنگ مدعی دمکراسی و حقوق بشر و حقوق زن می شوند و گاهی خود شکنجه گر و قاتل شده و حمله می کنند و کارهای تروریستی انجام می دهند.

همه این ها سرچشمه اش در دست مریم و مسعود رجوی رهبر غایب این فرقه می باشد.

عناصر وابسته به این فرقه بصورتی دیکته شده از بالا در کمپهای پناهندگی حاضر شده و اقدام به فریب پناهندگان تازه وارد بخصوص ایرانی و افغانی و حتی سایر پناهندگان می کند و از آنها بصورتهای مختلف که در ذیل آورده می شود سوء استفاده می کننند.

۱- برای پناهندگان ایرانی و افغانی مترجم اختصاص می دهند و از همه مسائل پناهنده مطلع شده و سپس اقدام به باجگیری و تهدید فرد با این هدف که وی به پایگاههای آنها برود و ارتباطش را نفرات و عوامل فرقه حفظ کنند و هر کاری که آنها می خواهند انجام بدهند.

۲- از این نفرات سوء استفاده کرده و آنها را بهمراه سایر نفرات عرب یا سایر ملیتها برای تظاهرات خود سوء استفاده تبلیغاتی می کنند.

 در اعتقادات فرقه چیزی عوض نشده است وآرم آنها با سلاح کماکان معتبر و الهام بخش آنهاست و آنها تبلیغ کننده خشونت وکارهای تروریستی و حتی خود کشی و خود سوزی از نمونه کارهای انتحاری مانند بوکو حرام و داعش هستند.

در جریان این گردهمائی اعضای منتقد فرقه رجوی بروشورهائی به زبان آلمانی و انگلیسی در میان سایر نمایندگان پخش نمودند و با تعدادی از این نمایندگان صحبت مفصل همراه با اسناد و مدارک انجام دادند.

انتهای پیام / انجمن زنان ایران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14156

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی