• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سرویس های امنیتی آلبانی متوجه رابطه فرقه با آمریکا شدند / دست فرقه تروریستی رجوی برای مردم و پلیس آلبانی رو شده است

  • کد خبر : 14054
  • 08 آوریل 2018 - 10:32

در خلال سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ ، حضور جهادی های تکفیری در آلبانی ، مردم را به جهاد علیه سوریه دعوت می کرد که نادیده گرفتن این جریان جهادی ، باعث پیوستن همین گروه و عده ای دیگر به سازمان های تروریستی مانند داعش یا جبهه النصره شد.
از سال ۲۰۱۳ نیز جهادی های افراطی ایرانی ، ادامه دهنده همان شوم راه داعش و النصره در کشور آلبانی شده اند. انگار که این روند تروریست پروری همیشه باید در آلبانی ادامه داشته باشد.


اخیرا گزارش پلیس و سرویس اطلاعات آلبانی ، گواهی عینی بر این مدعاست که گوشه هائی از آن را در زیر می خوانیم :

«سرویس اطلاعات آلبانی درگزارشی که در روز ۲۳ مارس ۲۰۱۸ در فاکس وب انگلیسی منتشر کرده است، تعداد مشخصی از اعضای فرقه رجوی در آلبانی را نشان می دهد، مشکلات آنها با یکدیگر، درگیری ها و قتل یکدیگر در گذشته و به طور کل تاریخ این گروه تروریستی. این گزارش حملات خشونت آمیز و تهدید به قتل هایی را نشان می دهد که توسط فرقه کسانی که تصمیم به ترک این گروه گرفته و قصد خروج از آلبانی را دارند به بهانه ی اینکه این افراد قصد تخریب فرقه را دارند انجام می دهند و آنان را متهم می کنند که عاملان جمهوری اسلامی ایران علیه این فرقه هستند. پلیس آلبانی این تهدیدات گروه رادیکال را جدی گرفته و این افراد جداشده که مورد تهدید مریم رجوی هستند را حمایت و تحت مراقبت دارد.
فرقه رجوی از سال ۲۰۱۳ در آلبانی حضور دارد و از آنجا که به طور مداوم در حال تحریک اقدامات خشونت آمیز و حملات تروریستی علیه ایران است در نقض دائم قوانین کشور آلبانی است.
قانون مجازات آلبانی، احکام زندان را برای ترویج جنگ و تروریسم اعمال می کند. از آنجایی که فرقه رجوی توسط سرویس اطلاعاتی ایالات متحده به آلبانی منتقل شده و به عنوان یک سازمان منحرف کننده و تروریستی علیه ایران مورد استفاده قرار گرفته است و توسط سناتورهای آمریکایی مانند جان بولتون و جان مک کین محافظت شده است.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون جمع آوری شده معلوم می شود یک ایرانی به نام (حسن بیدی)، که عضوی شده از فرقه مجاهدین خلق می باشد و ساکن در تیرانا است در ایستگاه شماره یک پلیس تیرانا شکایتی تنطیم کرده است مبنی بر دریافت تهدیدات به قتل وی توسط فرقه رجوی. سه تبعه دیگر ایرانی به نام های (بهمن عظیمی، سعداله سیفی، منوچهر عبدی) که از اعضا جدا شده این فرقه هستند نیز شکایت کرده اند که زندگی برخی اعضا جدا شده این فرقه توسط اعضا کنونی مجاهدین خلق تهدید شده است.همچنین شواهد و اطلاعات متقن حاکی است که فرقه تروریستی رجوی در زمان حیات خود در عراق اعضاء جدا شده این فرقه را به بهانه ی قصد افشای اطلاعات درونی این سازمان به قتل رسانده اند.»

همچنانکه در گزارش پلیس و سرویس اطلاعاتی آلبانی در بالا مشاهده گردید ، خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت ، دست فرقه برای مردم و پلیس آلبانی رو شده است .
با توجه به رشد آمار جدائی از فرقه در آلبانی ، آیا نباید در آینده انتظار داشت که پلیس و مقامات امنیتی دولت آلبانی ، دست به اقدامات عملی برای جلوگیری از رشد این غده سرطانی در آلبانی بزنند؟
حال اگر در آینده راه ملاقات برای خانواده ها نیز در آلبانی و پشت درب های آهنی زندان مانز هموار و فراهم شود ، بی شک باید منتظر تبعات منفی این ملاقات ها برای رجوی ها بود . امیدواریم در روزها و ماههای نزدیک خبرهای خوشی در مورد مسافرت خانواده ها برای ملاقات عزیزان شان به آلبانی و زندان مانز را شاهد باشیم .

یادداشت از فرید

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14054