• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قصد مریم قجر از برگزاری کنفرانس در ۷ فوریه

  • کد خبر : 1403
  • 09 فوریه 2015 - 15:33

قصد مریم قجر از برگزاری کنفرانس در ۷ فوریه

87501-259522-1408264609

امروز از طریق یکی از دوستانم که هنوز در تشکیلات فرقه رجوی حضور دارد خبر رسید که مریم قجر قصد دارد در ۷ فوریه یک جلسه تحت عنوان سالگرد کشته شدن اشرف ربیعی و موسی خیابانی در پاریس برگزار کند .

به قرار اطلاع مریم قجر می خواهد در این جلسه به همراه یک مشت جیره خوار داخلی و خارجی سخنرانی کند و خواستار به رسمیت شناخته شدن کمپ لیبرتی در عراق بعنوان کمپ رسمی پناهندگی شود .

بر اساس همین خبر رسیده سران فرقه برای نگه داشتن اعضاء درعراق و برای جلو گیری از فروپاشی تشکیلات فرقه گرایانه سعی می کند با فریب افکار عمومی هر چقدر می توانند مانع خروج اعضاء از عراق شوند .

مریم قجر و سران فرقه جنایتکار رجوی قصد دارند به بهانه های مختلف جلسه برگزار کنند و خواسته سران فرقه را که همانا نگه داشتن اعضاء نگون بخت در عراق می باشد از طریق لابی های مختلف بطور خاص لابی های که دمشان به سیاء و موساد وصل هستند واز طریق فشار به دولت عراق و سوء استفاده از سازمانهای حقوق بشری نیات پلید خود را عملی کنند .

به همین منظور از تمامی خانواده های اسیران فرقه رجوی و مدافعان حقوق بشر خواهش می کنم با مراجعه به  نهادهای ذی ربط در دولت عراق و سازمانهای حقوق بشری در افشاء نیات رجوی فعال باشند و اجازه ندهند رجوی و سران فرقه با سوء استفاده از اعضاء نگون بخت در کمپ لیبرتی به  زندگی خائنانه خود  با دلار های خونین که از ضدام ملعون و سیاء ؛ موساد و شیوخ مرتجع عرب گرفته ومی گیرند در کنار رود اور سوراواز با به کشتن دادن اعضاء نگون بخت و سپر بلا کردن جان انسانها و برای لاپوشانی جنایات و …. ادامه بدهند .

پاریس : محمد رزاقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1403