• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قصد مریم قجر از برگزاری کنفرانس در ۷ فوریه

  • کد خبر : 1403
  • 09 فوریه 2015 - 15:33

قصد مریم قجر از برگزاری کنفرانس در ۷ فوریه

87501-259522-1408264609

امروز از طریق یکی از دوستانم که هنوز در تشکیلات فرقه رجوی حضور دارد خبر رسید که مریم قجر قصد دارد در ۷ فوریه یک جلسه تحت عنوان سالگرد کشته شدن اشرف ربیعی و موسی خیابانی در پاریس برگزار کند .

به قرار اطلاع مریم قجر می خواهد در این جلسه به همراه یک مشت جیره خوار داخلی و خارجی سخنرانی کند و خواستار به رسمیت شناخته شدن کمپ لیبرتی در عراق بعنوان کمپ رسمی پناهندگی شود .

بر اساس همین خبر رسیده سران فرقه برای نگه داشتن اعضاء درعراق و برای جلو گیری از فروپاشی تشکیلات فرقه گرایانه سعی می کند با فریب افکار عمومی هر چقدر می توانند مانع خروج اعضاء از عراق شوند .

مریم قجر و سران فرقه جنایتکار رجوی قصد دارند به بهانه های مختلف جلسه برگزار کنند و خواسته سران فرقه را که همانا نگه داشتن اعضاء نگون بخت در عراق می باشد از طریق لابی های مختلف بطور خاص لابی های که دمشان به سیاء و موساد وصل هستند واز طریق فشار به دولت عراق و سوء استفاده از سازمانهای حقوق بشری نیات پلید خود را عملی کنند .

به همین منظور از تمامی خانواده های اسیران فرقه رجوی و مدافعان حقوق بشر خواهش می کنم با مراجعه به  نهادهای ذی ربط در دولت عراق و سازمانهای حقوق بشری در افشاء نیات رجوی فعال باشند و اجازه ندهند رجوی و سران فرقه با سوء استفاده از اعضاء نگون بخت در کمپ لیبرتی به  زندگی خائنانه خود  با دلار های خونین که از ضدام ملعون و سیاء ؛ موساد و شیوخ مرتجع عرب گرفته ومی گیرند در کنار رود اور سوراواز با به کشتن دادن اعضاء نگون بخت و سپر بلا کردن جان انسانها و برای لاپوشانی جنایات و …. ادامه بدهند .

پاریس : محمد رزاقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1403

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی