• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سوگند مجاهدی هم دردی از تشکیلات پوسیده رجوی دوا نخواهد کرد / دوران اسیر سازی تمام شده است

  • کد خبر : 13145
  • 06 فوریه 2018 - 11:08

بنا بر خبری که از جانب یکی از دوستانم در درون فرقه رسیده است، مریم رجوی طی یک نمایش مضحک و مسخره، که فقط کاربرد درون تشکیلاتی دارد و برای روحیه دادن به نیروهای روحیه باخته داخل تشکیلات به کار برده می شود، تا تعدادی از افرادی که پدر و مادرشان در فرقه کشته شده اند یا افرادی که والدین یا فرزندان آنان در داخل مناسبات هستند را عضو گیری نموده و برای ادای سوگند مجاهدی به نمایش گذاشته است.

بنا بر این خبر، چند نفر از این افراد کسانی هستند که با سنین پایین با فریب و نیرنگ مریم رجوی به پای ادای سوگند مجاهدی آمده اند و طی یک مراسم آنها را به عنوان اعضای جدید معرفی کرده اند. البته تعداد این نفرات انگشت شمار است و این کار بیشتر جنبه تبلیغی دارد.

علت این اقدام در این شرایط فقط و فقط برای این است که به کسانی که در داخل تشکیلات خواهان خروج هستند نشان بدهند که گویا فرقه رجوی جذب نیرو داشته و رو به گسترش است. این فریبکاری آشکار در این مقطع البته کسی را قانع نکرده است.

ما از این کار خوب میفهمیم که شرایط فرقه آنقدر خراب شده که حتی مریم هم با نشستهای مستقیم نتوانسته آن را در یک نقطه ثابت نگه دارد و مجبور به این نمایش با تعدادی اندک شده است. از طرفی ریزشها در تشکیلات و ضرباتی که نجات یافتگان در تیرانا بر این تشکیلات جهنمی وارد کرده اند باعث شده که مریم رجوی دنبال برنامه هایی برای روحیه دادن نیروها برود و بخت خود را برای سر پا نگه داشتن موقت فرقه بیازماید.

ولی باید به رجوی گور به گور شده گفت که دیگر این کارها و عضو گیریها دردی از تشکیلات پوسیده تو دوا نخواهد کرد. هرچه در مرداب دست و پا بزنی بیشتر در آن فرو خواهی رفت. دوران اسیر سازی و زندان سازی تمام شده است. در این شرایط که کمیساریا بعد از اتحاد عمل و پایداری نجات یافتگان مجبور است مستمری پناهندگی را خودش بدهد، ریزش نیروها در آینده نزدیک بیشتر خواهد شد و ما هم به عنوان کمک به رهایی دوستانمان از بند و اسارت، از هیچ کوششی برای روشنگری فرو گذار نخواهیم کرد.

دوران بعد از قطع مستمری تغییر کرده است و افراد داخل تشکیلات بدون هیچ مشکلی و هیچ بند و زنجیری که همان مستمری تو بود تصمیم خود را خواهند گرفت. در آینده ریزش عظیم نیرو را خواهی دید و دیگر هیچ نمایش و هیچ فریبی نمی تواند مانع افراد شود.

به امید آن روز که دوستان اسیرمان از فرقه رجوی رها شوند و به نزد خانواده هایشان برگردند و ما هم آنها را در آغوش بکشیم و دیداری تازه بکنیم.

یادداشت از محمد هاشمی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13145