• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خانواده محبوب خیراندیش از سال ها چشم انتظاری برای دیدار با عزیز خود می گویند

  • کد خبر : 12693
  • 15 ژانویه 2018 - 12:50

برادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت:سال ها است که در حسرت و آرزوی دیدار با برادر اسیر خود در فرقه رجوی هستم.

پرویز خیراندیش، روز یکشنبه ۲۴ دی با حضور در دفتر انجمن نجات استان اردبیل به همراه برادرزاده و داماد خود اظهار داشت: خانواده های اسیران فرقه رجوی بیش از ۳۰ سال است که برای ملاقات با عزیزان اسیر خود تلاش می نمایند اما متاسفانه موفق نمی شوند و این فرقه تروریستی که فرماندهان آنها مسعود رجوی و مریم رجوی می باشد با روش های غیرانسانی فرزندان خانواده ها را گمراه نموده است.

وی افزود: خانواده های اسیران فرقه رجوی از حمایت های دولت های اروپایی از فرقه ناراضی و خواستار برخورد قانونی با آن ها هستند.

خیراندیش ادامه داد: برادر من سواد آن چنانی نداشت و در سال ۱۳۶۵پس از بازگشت از آموزش خدمت سربازی بلافاصله وسایل خود را جمع کرد، رفت و از آن موقع هیچ خبری از وی نداریم.

وی با بیان اینکه مادر من در غم فراق برادرم چشم از جهان خاکی فرو بست گفت: خانواده من هم اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا صدایی از برادر عزیزم به گوش ما برسد.

این برادر چشم انتظار با چشمانی اشکبار افزود: خدا لعنت کند مسعود و مریم رجوی را  که  به کمترین حقوق انسانی برای اعضای خود  از جمله دیدار با خانواده ها و دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی چون تلفن،  ارزشی قائل نیست.

وی گفت: ما دو برادر به نام های حاجی و پرویز به همراه شش خواهر شبانه روز در این آرزو هستیم که برادر عزیزمان بازگردد تا یکبار دیگر دور هم جمع شده و زندگی شیرینی را در کنار خانواده رقم بزنیم.

در ادامه برادر زاده محبوب خیراندیش که نمی توانست جلوی اشک های خود را بگیرد خطاب به عموی خود اظهار داشت: غم این فراق و جدایی برای ما خیلی سخت است و بی صبرانه منتظر دیدار با عمویم هستم.

محمد خیراندیش با وجود اینکه در زمان رفتن عمومی خود سن کمی داشته ولی همچنان علاقه زیادی به عموی خود دارد.

حاجی و پرویز خیراندیش از اعضای فعال انجمن نجات استان اردبیل هستند که تمام سعی و تلاش خود را برای رهایی برادر خود از چنگال فرقه رجوی به کار بسته اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12693