• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

گروگان گیری مدرن در آلبانی

  • کد خبر : 12352
  • 28 دسامبر 2017 - 10:54

امروزه در فرقه های انحرافی، مثل فرقه انحرافی رجوی، همه اعمال فرقه ای، با ظواهر مدرن و البته استثماری در حال انجام است !
اگر این عمل که عده ای را چشم و گوش بسته ، بصورت گروهی ، با لابی های گسترده ، از کشوری خارج کرده و در کشوری دیگر اسکان داده و سپس بصورت ظاهرأ داوطلبانه ! به پایگاهی متروکه در یک روستای دورافتاده ببرند ! گروگان گیری نیست ، پس چیست ؟
یاد آن خاطره از زندان های انفرادی در اشرف می افتم که یک روز، که چند ماه از زندانی شدنم می گذشت ، رئیس زندان اسکان ، ابولحسن مجتهدزاده ( نبی ) ، قفل های سلولم را باز کرد و بعد از چک های معمول روزانه و کامل داخل سلول انفرادی سئوال کردم ، من کی آزاد می شوم.
گفت : کی آزاد می شوی؟! مگر ما تو را زندانی کردیم که آزادت کنیم ؟!
گفتم : پس این کار چیست ؟ این اتاق هم که من ماههاست در آن زندانی هستم کجاست ؟
گفت : گفت همه ما چون به سازمان اعتماد داریم و خود را کاملا به رهبری سپردیم ، سازمان را مختار می دانیم که هر موقع ابهامی در مورد پروسه ما داشت ، از ما بپرسد ! به این کار در سازمان ، برخورد تشکیلاتی می گویند ! که امری رایج و معمولی است و شروع به سفید کاری می کرد !
متاسفانه ، در تاریخ هم هست که در قرون وسطی انسان ها را تا سرحد مرگ شکنجه می کردند و تا حد مرگ می زدند و تجاوز می کردند و … می گفتند می خواهیم شیطان را از وجودتان خارج کنیم و شما را پاک کنیم .
امروز هم در آلبانی، فرقه قرون وسطائی رجوی، به اسم آزادی با روش های بازسازی فکری، کنترل رفتاری و مجاب سازی تحمیلی، همه را به بند کشیده و زندانی و اسیر خود کرده و مدعی آفریدن انسان های تراز مکتب و نمونه است ! وقیحانه هم مدعی هستند به یمن آن راز درونی ! ( انقلاب ایدئولوژیک ) ، به دانش مخصوصی دست یافتند که انسان ها را آزاد می کند .
این چه مکتب و چه ترازی است که در قرن پیشرفت و ترقی و ارتباطات جهانی، همه را از اولیه ترین حقوق انسانی محروم کرده ، رحم زنان را درآورده و مردان را به تجرد اجباری ، مجبور می کند ! بعد هم ادعای خلق انسان هایی نمونه و الگو می کنید.
مسعود رجوی و مریم قجر ! شما به کدام خدا ؟ به کدام قبله ؟ به چه چیزی معتقد هستید ؟
آهای مجامع حقوق بشری ! آهای مدعیان مدافع حقوق انسانی ! مگر کور و کر شده اید ؟ مگر نمی بینید درفرقه انحرافی رجوی چه خبر است ؟ مگر منافع مادی این دنیا ، می تواند این چنین شرافت انسانی و اولیه انسان ها را ، به پستی کشانده و خوار و ذلیلشان کند ؟ عمر و جوانی و حیات، صدها و هزاران انسان ، با ژست ها و فیگورها و پوزخندهای مریم قجر و مزدورانش، درحال پایمال شدن و از بین رفتن است و همگان سکوت کردند .
مگر حتما با یک سلاح روی شقیقه و بستن چشم ها و دستبند زدن به دست ، باید یک عده کثیری را به گروگان گرفت ؟ تا صدای همه در بیاید ؟
مگر در تعاریف ساده ، روابط فرقه ای جز این تعریف شده است که :
روابط فرقه ای ، عبارت از روابطی است که در آن یک فرد آگاهانه ، افراد دیگر را وادار می کند تا به طور کامل ، در خصوص تقریبأ همه تصمیمات مهم زندگی اش وابسته به او باشند .

در گروگان گیری های امروزی و در روش های فرقه ای، با لبخدی بر لب ! با قدرت بیشتری نسبت به سلاح و چشم بند ودستبند ، بر فکر و تصمیم گیری افراد تسلط پیدا می کنند !
روشهایی که امروزه اذهان را خام کرده و دست به سوءاستفاده های فکری و ذهنی می زنند ، بسیار ساده تر از روش های تهدید آشکار است !
سوءاستفاده چی های مدرن ! با فرم های مختلف کادربندی شده ، همه را به انجام خواسته هایشان وادار می کنند !
در اسم و در ظاهر همه در یک سازمان به غایت انقلابی و تکامل یافته در حال مبارزه با یک حکومت ضد مردمی و غاصب هستند ! همه داوطلبانه و کتبا مهر و امضاء کردند که می خواهند به مقر اشرف ۳ ، منتقل شوند ! همه ادعا می کنند که بالغ هستند و نیاز به وصی و قیم و خانواده ندارند ! داوطلبانه به این سازمان پر افتخار ! پیوستند و…
مدام یک حرف های دگم و تکراری را بلغور می کنند !
اما واقعیت چیست ؟
واقعیت این است که در یک شکل پیچیده ، توسط شیادانی صدها و هزاران انسان گروگان گرفته شدند . همه اسیر ذهنی یک فرقه شدند، همه نیازمند بازپروری و بازسازی فکری هستند، فقط زمان کافی و شرایط آزاد، به دور از اجبارات فرقه ای می تواند، واقعیت ها را برملا و آشکار سازد. شدت مغزشوئی فرقه رجوی به حدی است که اکنون، حتی ایده ترک گروه برای خیلی ها، غیر قابل تصور شده است.
پس همه بیائید ، دست به دست هم داده و در افشای حقایق بکوشیم ! هیچ کس تا ابد در هیچ فرقه ماندگار نیست ! همه روزی فرقه را ترک خواهند کرد ! اما فرقه ها ، همیشه به اندازه ای نیرو برای خود نگه می دارند که بتوانند به حیات خفیف و خائنانه خود در شکل برده داری و شیادی مدرن ، ادامه دهند .

یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12352