• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

محاصره پزشکی، نمونه ای از جامعه بی طبقه توحیدی در فرقه رجوی

  • کد خبر : 11962
  • 13 دسامبر 2017 - 10:53

چند روز پیش برای قرار پزشکی به یکی از بیمارستان های تیرانا رفته بودم و در انتظار قرار بودم که یک باره یاد دوستم نقی عباسی افتادم که در به اصطلاح محاصره پزشکی در لیبرتی در عراق درگذشت. ولی البته واقعیت تلخ محاصره پزشکی فقط مربوط به لایه های پایین تر سازمان بود و شامل مسئولین نمی شد. آنها با این وسیله می خواستن به هدف جنگ سیاسی خودشان برسن.

درست یادم هست در همان ایام نقی عباسی وضعیت  جسمی خرابی داشت و بیماری او رو به وخامت بود ولی او را در یک بنگال (کانکس) نگهداری می کردند و در بیمارستان لبیرتی که مربوط به خودمان بود هم نبود.

اینجا می خواهم به نمونه ای اشاره کنم که در همان ایام یکی از زنان مسئول که فرمانده یکی از مقرها در لیبرتی بود و مریض بود به طور ویژه در بیمارستان لبیرتی بستری بود و رسیدگی ویژه می شد در حالی که لایه های پایین تر در سازمان پشت قرارهای بیرونی و خارج از لبیرتی ماهها می ماندن و هر بار که می گفتم گفته می شد محاصره پزشکی هستیم و نیروهای عراقی نمی گذارند ولی برای ما همیشه این سوال بود که چرا برای یک سری افراد محاصره پزشکی نیست و به طور مشخص زنان مسئول به طور ویژه قرارهای پزشکی آنها اجرا می شد. همین نمونه یکی از زنان مسئول که اشاره کردم که به طور ویژه بستری بود و رسیدگی های ویژه انجام می شد ولی همین نمونه نقی عباسی در یک بنگال و در کنار نفرات دیگر که بیمارهای واگیر دار داشتن بستری بود.

همان زمان یادم هست که همین زن مسئول را خودشان در لیست گذاشتن و فوری به آلبانی فرستادند در صورتی همان زمان نفرات بیمار تر در لایه های پایین تر سازمان بودند که رها شده بودند. این هم نمونه ای از جامعه بی طبقه توحیدی مسعود رجوی است که اینطوری جان افرادی که تا پای جان برایش ایستاده اند را به بازی می گیرد. رجوی فقط برای جنگ سیاسی خودش با دولت عراق این بهانه ها را می تراشید، در صورتی که دولت عراق نفرات بیمار را برای قرارها بیرون می بردند ولی خود دستگاه فرقه رجوی بود که اینطوری جدا سازی می کرد. پس چرا به زنان مسئول به طور ویژه رسیدگی می شد و از عراق فورا به کشور آلبانی فرستاده می شدند؟ چون جان آنها عزیزتر هست ولی لایه های پایین تر جان آنها ارزشی ندارد.

ولی دنیا همین طوری نیست و نمی ماند. ما نجات یافتگان باید تا توان داریم دست این ها برای مردم ایران رو کنم. باشد که روزی تمام اسیرها از دست این فرقه نجات پیدا کنند.


نوشته محمدعلی قدرتی

نجات یافت از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11962

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی