• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خانواده های اسیران فرقه رجوی بسیج شوند / فرقه رجوی به فکر ایزوله کردن اعضا در نقطه ای متروکه است / انجمن نجات مرکز استان اردبیل این اقدام را محکوم کرد

  • کد خبر : 11790
  • 21 نوامبر 2017 - 11:01

انجمن نجات مرکز استان اردبیل این اقدام را به شدت محکوم کرده و از خانواده های اسیران فرقه رجوی می خواهد در مقابل این رفتار  و تصمیم فرقه تروریستی رجوی سکوت نکنند.

این روزها فرقه رجوی در آلبانی در حال جابجا کردن نیروها به محلی دور افتاده و ایزوله و در جایی است که دسترسی به دنیای آزاد برای افراد به هیچ عنوان میسر نباشد. این محل با دیوارهای بلند به شدت محصور شده و همچون زندانی است که فرار از آن فوق العاده مشکل است.

فرقه رجوی به بهانه مشکلات ایمنی و امنیتی و همچنین مسائل مالی تلاش دارد تا افراد را با دادن وعده و وعید برای شرایط و امکانات بهتر به محل جدید ببرد و از آنان تعهد کتبی گرفته است که گویا خود آنان داوطلبانه مشتاق به رفتن به این زندان ابدی هستند.

لازم است خانواده ها، جداشدگان، و فعالان حقوق بشر، در هرکجا که هستند بسیج شده و صدای اعتراض خود را به کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان که مسئول مستقیم این افراد در آلبانی بوده و می بایست حافظ منافع آنان باشد برسانند.

رفتن این افراد به محل جدید فرقه که هم اکنون نام آن را اشرف ۳ گذاشته اند یادآور پادگان مخوف اشرف در عراق و در جایی دور از دسترس است که افراد در آن به معنی دقیق کلمه زندانی، آنهم زندانی مادام العمر و بدون ملاقات، خواهند بود.

بنا بر نوشته بنیاد خانواده سحر، تصویر کارت کمیساریا حاوی تلفن تماس و ایمیل برای موارد اضطراری در زیر آمده است. با ارسال ایمیل یا با تماس تلفنی نگرانی خود را نسبت به این جابجایی ضد بشری ابراز نمایید.

خانواده ها و جداشدگان می توانند تماس بگیرند و به کمیساریا اطلاع بدهند که برخی از اقوام و دوستانشان مجبور به انتقال شده اند ولی واقعا قلبا نمی خواهند بروند و لازم است که کمیساریا  دخالت کند و از این موضوع مطمئن شود.

انجمن نجات مرکز استان اردبیل این اقدام را به شدت محکوم کرده و از خانواده های اسیران فرقه رجوی می خواهد در مقابل این رفتار  و تصمیم فرقه تروریستی رجوی سکوت نکنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11790