• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

دولت آلبانی متوجه وضعیت فرقه تروریستی رجوی شده است

  • کد خبر : 11684
  • 14 نوامبر 2017 - 10:28

رفتارهای وحشیانه سران فرقه نکبت بار رجوی علیه جدا شده ها در آلبانی ، ارزش فرقه را نزد دولتمردان آلبانیایی کم رنگ کرده و آنها زود متوجه ظلم و زور رجوی علیه افراد اسیر شدند و به احتمال قوی تلاش مریم خانم ( همسر سوم رجوی ) برای ایجاد زندان های مخوف بی نتیجه خواهد ماند.
این روزها شاهد خبرهای خوشحال کننده جدایی افراد در بند از فرقه هستیم و این استمرار جدایی ها دل خانواده ها را شاد و تن رنجور و خسته ی مریم رجوی را می لرزاند.
از بن بست ها و انزوای رجوی پیداست که شرایط بین المللی رجوی به طور کامل فرق کرده و دیگر حنای رجوی رنگی ندارد ، از قدیم گفته اند ماه پشت ابر نمی ماند.
گرچه، رجوی ها در وقاحت هیچ حد و مرزی ندارند، هر چقدر هم که آن ها را بشناسید باز چشمه ای از رذالت و نیرنگ رو می کنند که دست شیطان را از پشت بسته اند ، اما چه زود دولتمردان آلبانیایی سران جنایتکار فرقه را شناختند و متوجه امیال پلیدشان شدند.
دیگر ترساندن افراد اسیر، از زندان قبل از خروج و ندادن حقوق پناهندگی و ترفندهای دیگر که مانع از جدایی افراد بوده لو رفته و مانع جدایی نمی شود.
تهدید رجوی به قطع ماهیانه افراد جدا شده و عقب نشینی از موضع خود ، باعث شد که نمایندگان سازمان ملل متحد مستقر در تیرانا پایتخت آلبانی به خواسته جدا شده ها گوش دهند و زنجیره ی زد و بندهای رجوی و آنان از هم گسسته شود.
البته رجوی بخت برگشته چنین روزگاری را پیش بینی می کرد اما هر چه تلاش کرد نتوانست جلوی جابجایی از عراق به آلبانی را بگیرد ، همانطور که در عراق شکست خورد در آلبانی هم محکوم به شکست است ، بادا که دنیا از اهداف پلید و شوم فرقه رجوی خبردار شوند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11684