• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شاپوز ایوز، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی ازغم دوری و عمق دلتنگی خود می گوید / تنها خدا می داند برای لحظه دیدنت چه شوق ها در سر داریم

  • کد خبر : 11412
  • 30 اکتبر 2017 - 19:19

شاپور ایوز، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی با انتشار نامه ای برای برادر خود از غم دوری و دلتنگی نوشت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

به نام اوکه آرام بخش دلهاست

جوانمردمن، همبازی دوران کودکی ام ،برادرم، ابوالفضلم

برایت می نویسم ازغم دوری ازعمق دلتنگی

نمی دانی چقدر محتاج دیدار روی ماهت هستم

بسوزد دل سیاه آن روزگارکه تورا از ماجداکرد. ندیدنت ۳۰ساله شد. محبوب من اکنون که می دانیم بعدازاشرف و لیبرتی یکسالی هست که به آلبانی منتقل شده ای و می دانیم که وضعیت شما در آنجا با عراق متفاوت است و تو اگر بخواهی می توانی از این قفس دوری خود را برهانی و به آغوش گرم و پر انتظار خانواده ات بازگردی. پس بگشا در قفس را با اندکی تلاش.
برادررشیدم؛ اکنون که این نامه بهانه ای شد که بغض ۳۰ساله رابشکنیم بگذار برایت بگویم ازت ک تک لحظاتی که منتظر رسیدن یک نامه، یک عکس، یک تماس یا حتی یک خبر کوتاه از تو بودیم و هر جا کوچکترین روزنه خبری از تو پیدا می شد سر از پا نمی شتاختیم.

حتی سال ۸۹ تاجلوی درب اشرف هم آمدیم تاروی ماهت راببنیم ولی ازخدا بی خبرها اجازه دیدار ندادند. در تمام این سالها اولین آرزوی تحویل سال،اولین دعای وقت اذان،اولین نیت قرآن،همه و همه یاد نام تو بود.

ای عزیزترازجانم؛ چه بگویم از رنج و دوری که تمام خانواده متحمل شدیم . جان دلم؛ ما همه خواستار استقلال تو هستیم.
خواه استقلال تو به تنهایی باشد و شروع یک زندگی مستقل به دور از ما، خواه استقلال تو در کنار خانواده و پایان دلتنگی ما. می توانی در یک کشور همسایه نزدیک کشور خودمان سکونت کنی تا ما هر چند وقت یکبار با ملاقات روی ماهت و شنیدن مهربانی صدایت رفع دلتنگی کنیم. یا می توانی به آغوش کشور خودت بازگردی و ما را غرق در خوشبختی کنی. بدان که هیچ آزردگی خاطری و هیچ ملالی در میهن منتظر تو نیست که اگر بود دوستانت شاید هیچ وقت به ایران باز نمی گشتند یا در کشورهای همسایه ساکن نمی شدند.
سالیان است که از گذر زمان می خواهیم تورا به ما بازگرداند. تنها خدا می داند برای لحظه ی دیدنت چه شوق ها در سر داریم. ای کاش که بخواهی برگردی و ما را از این کابوس چندین ساله بیدار کنی.
فقط کافیست که بخواهی تا این مسافت های دوری به راحتی طی شوند. فقط کافیست بخواهی.

برادرت شاپور ایوز

خانواده ایوز ، یکی از خانواده هایی است که از چند سال پیش تاکنون به دنبال پیدا کردن سرنخی از برادرشان ابوالفضل ایوز بوده است . وی درسال ۶۷ توسط دیکتاتور عراق، صدام به اسارت گرفته شده بود و در لیست صلیب سرخ ثبت نام نشده بود .
چندین سال قبل یکی از جداشده های فرقه رجوی که از عراق به ایران برگشته بود ، خبر وجود ابوالفضل در عراق نزد فرقه رجوی را به آنان داده بود  و این خانواده در تمام این مدت بلا انقطاع به دنبال پیدا کردن برادرشان بودند .
آنها  ۵ سال پیش عازم عراق و جلوی در قرارگاه اشرف شدند ولی مسئولین سنگ دل رجوی در قرارگاه اشرف اعلام کرده بودند که  شخصی با چنین مشخصاتی آنجا نیست . خانواده ایوز با وجود اینکه جواب رد از آنها شنیده بودند ، دست از پیگیری نکشیدند و گویا ندایی از اعماق روح و روانشان مستمر زمزمه می کرد برادرشان ، ابوالفضل ایوز ، زنده است و در داخل سیستم فرقه ای رجوی محصور گشته است .
چندی پیش که در ارتباط با دیگر جداشده ها ، موضوع را پیگیری می کردند ، معلوم شد ، ابوالفضل هم اکنون در پایگاه مفید فرقه رجوی درآلبانی است .
خانواده ایوز عزم جزم کرده اند ، هرطور که شده ابوالفضل را بیابند و با او دیدار داشته باشند .

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11412