• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ارتش جنفگی بخش / دیر نیست که روزی پایان قطعی کارتان را ببینیم

  • کد خبر : 11126
  • 14 اکتبر 2017 - 12:34

در سایت سراسر دروغ و فریب ایران افشاگر متعلق به فرقه رجویمطلبی نوشته شده بود که به ارتش آزادی بخش ملی و به استواری رجوی اشاره کرده بود. همچنین نوشته شده بود که حاکمیت ایران از درون روی ما به عنوان نیروی سرنگون کننده حساب می کند و ما هستیم که ایران را سرنگون می کنیم.

من که بیش از ۳۰ سال در این فرقه بودم، از بدو ورودم به این فرقه همین حرفهایی که  الان می زنند را می شنیدم و بیش از سی سال است که خودم شاهد وعده سرنگونی هستم. ما با این جفنگیات رجوی جانی و خائن آشنایی کامل داریم. اما حرف من این است که اگر شما توان سرنگونی داشتید چرا در دوران حکومت پدرخوانده تان صدام حسین که شما را حمایت تسلیحاتی و مالی می کرد و زمین و مرز هم در اختیارتان قرار داده بود و اجازه هر کاری داشتید نتوانستید ایران را سرنگون کنید؟

شما فقط با مزدوری و خیانت به میهن خودتان را سرپا نگه داشتید. مگر نمی گویید ارتش آزادی و رزمنده آزادی؟ پس چرا در اشرف و لیبرتی کوچکترین اعتمادی به نیروهایتان نداشتید و آنها را با حصار و فشار و سیم خاردار و زندان نگه میداشتید؟ در صورتی که هزاران نفر خواهان خروج از این گروه بودند ولی اجازه خروج نمی دادید و آنها را زندان و شکنجه می کردید و با حیله و نیرنگ از فرار آنان جلوگیری می کردید؟ مگر شما نبودید که افراد را فریب می دادید تا از فرقه خارج نشوند؟ مگر در لیبرتی ندیدیم که چطور جلوی کمیساریا ایستادید که نفراتی که خواهان ماندن نیستند را نپذیرد و سنگ اندازی می کردید؟ مگر در همین آلبانی نمی بینیم که چطور رزمندگان راه آزادی و ارتش آزادی هر روز در حال ریزش هستند؟ سرخ نگاه داشتن صورت با سیلی دیگر جواب ندارد.

راستی کدام ارتش آزادی، کدام رزمنده راه آزادی، کدام محبوبیت داخلی، کدام نیرو که می خواهید حکومت ایران را سرنگون کنید؟ واقعا باید به شما جایزه فریبکاری و دغل بازی داد. اگر فکر می کنید که نیروها مختارانه برای سرنگونی در این فرقه مانده اند یک روز، فقط یک روز، آزادی کامل بدهید تا بعد ببینیم از نیروی رزمنده و قسم خورده چقدر می ماند.

باید به مریم رجوی و سران فرقه گفت دیگر حنای شما رنگی ندارد و دیگر کسی حرفتان را جدی نمی گیرد و نمی توانید با دروغ کسی را فریب بدهید. این دوران پایان کارتان است و داریم دست و پا زدنهای آخرتان را مشاهده می کنیم. اینجا در آلبانی پایان راه است و روز به روز ما شاهد اضمحلال تشکیلات فرقه ای شما هستیم. دیر نیست که روزی پایان قطعی کارتان را ببینیم.

 یادداشت از محمد هاشمی

جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11126

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی