• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مریم قجر با حقه بازی در آلبانی مظلوم نمایی می کند

  • کد خبر : 10896
  • 27 سپتامبر 2017 - 13:36

باسلام به خوانندگان گرامی پایگاه خبری – تحلیلی فراق، این بار می خواهم شما را با جدیدترین حقه مریم قجر آشنا کنم که چگونه در آلبانی مظلوم نمایی می کند .  مریم رجوی از زمانی که به آلبانی آمدیم و توافقی که با دولت آلبانی و کمیساریا کرد تماما به سود وی و به زیان نفراتی بود که بیرون می آیند چون در مناسبات به همه نفرات گفته شده بود ما پناهنده سیاسی هستیم.

اخیرا منتشر شده که مریم قجر با پناهجوی عادی موافقت کرده تا نفرات بیرون نتوانند تحت پوشش کمیساریا قرار بگیرند و پولی به آنها داده شود.

اینجا برای فرماندهانش خوب دلسوزی می کند که سالیان سال در فرقه بوده و باید پناهنده سیاسی باشند اما برای بقیه نفرات نه . رجوی با مظلوم نمایی گستاخانه دنبال فراری دادن خودش در به سر زنگها است.

وی حق ما را به آمریکائیها و مزدوران نمره موفق خود می دهد و بعد تهمت را به دیگران می زند و می گوید حق با ماست چون داریم با همه می جنگیم . می شود گفت این همه چه کسانی هستند؟ بگذار خودم بگویم همه یعنی ملت ایران، یعنی خانواده های نفراتی که در اسارت شما هستند، یعنی تمام ایران. مریم رجوی حاضر است برای مظلوم نشان دادن چهره زشت رجوی به هر دروغی متوصل شود. مگر خود آن ملعون در نشستهای طعمه نگفت برای حفظ تشکیلات و مبارزه باید دروغ گفت. این همان دجال گری مریم قجر است .خودش خوب می داند که چگونه عمر چندین و چند ساله نفرات را به یغما برد و سرمایه آن ها را بالا بکشید .آن دسته از بیچارگانی که در دام شما هستند روزی می فهمند که چه بلاهای به سرشان آمده و عمر به باد رفته را حسرتی نیست.

وقتی نفرات بیرون می آیند تازه می فهمند که در چه غار وحشتناکی پنهانشان کرده بودند . بله مظلوم ما هستیم که هر بار به بهانه ای بحث قطع پول و یا کم کردن پول را می کنید تا نفرات را در چنگ نگه دارید ولی این را بگویم که به دست همین نفرات آزاد شده ضربه خوبی خواهید خورد و نوش جان خواهید کرد چون مظلوم ما هستیم که عمرمان را پای تو دادیم . پس منتظر انتقامی سخت باش.

 

یادداشت از احمد آزاد خواه – نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10896

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی