• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اذان «نامرضیه» در مراسم تحلیف یک برده

  • کد خبر : 10715
  • 18 سپتامبر 2017 - 14:09

هنوز معلوم نیست که  زهرا مریخی باوجود حضور ده ها تن افراد مسن تر و با تجربه تر ازخود که برخلاف او ، زندان های مخوف شاه را تجربه کرده اند ، به این مسئولیت – که اگر مقام تشریفاتی صرف هم باشد که هست – اقلا ازنظر ظاهری مهم است – به این مقام انتصاب شد؟

مقامات و رده های کذائی درفرقه ی رجوی همگی با میزان سرسپردگی به رجوی واگذار می شود وبنابراین باید گشت و از مطلعین قضیه سئوال کرد که این خانم چه خدماتی برای رجوی کرده که اینگونه ارتقا یافته است!

چرا که اظهارات افراد مختلف در توجیه انتخاب او ، به قدر کافی منطقی نبود!

جالب است که درمراسم افتتاحیه ی این خیمه شب بازی ، اذانی با صدای مرضیه پخش شد و آن قسمت از اذان که مورد تایید شیعیان بود ، حذف شد !

این نمایشکاری ها می تواند اهداف زیر را داشته باشد :

۱- بگویند که حقوق زن در سازمان بیشتر از مردان است وموذن آن یک زن است!

من ضمن اینکه به برابری حقوق زن ومرد احترام می گذارم ، این اعتقاد را ندارم که درمقابل افراط هایی که برعلیه زنان شده ، این بار باید برعلیه مردان بشود و اگر فرقه رجوی چنین کرده، برای ریاکاری است که این شیوه ی نامرضیه !! را انتخاب کرده و تو گویی که حقوق زنان با تحقیر مردان بدست میآید وشرط لازم وکافی اعاده ی حقوق زنان درپایمالی حقوق مردان است!!

دراین مورد خاص ، بازهم رجوی دچار ریاکاری بزرگی شده وخود را بربالای سر این زنان الکی رهبر و رئیس شده ، قرار داده و درتحلیل نهائی ، مرد خاصی را ( خودش را ) بربالاسر زنان نشانده و این زنان ضمن اینکه به سرکوب مردان کمک موثری می کنند ، بردگی جنسی را بهمراه بردگی فکری وجسمی که مردان محکوم به تحمل آن هستند ، بر دوش بکشند!!

رجوی به مردان هم تراز خودکه کاملا ازنظر سیاسی وشخصیتی اخته شده اند ، هنوز هم اعتماد لازم را نداشته و هنوز هم محکم کاری را دراین مورد بجا می داند !

بدین ترتیب درماهیت قضیه ، زنان وابسته به رجویه هستند که گرفتار ستم مضاعف بوده و با شال قشوهایی که بعمل می آید ، این ستم نامرئی تر می گردد!

۲- انتخاب اذان  مرضیه دراین راستا و به منظور عوامفریبی بوده و عدم ذکر نام امام اول شیعیان در متن این اذان ، نشان دادن چراغ سبز به مثلا سنی های افراطی است !

این بازی کردن با متن اذان شیعی ، درتضاد کامل با ادعاهای همیشگی رجوی هست که فرزند دوم این امام را ( امام سوم شیعیان را ) مقتدای بزرگ خود معرفی می کنند!

اگر تظاهر به تقلید از امام سوم کار درستی است ، بی توجهی به امام اول که پدر بزرگوار ایشان هم هست ، هیچ دلیل وتوجیه منطقی ندارد الا باید گفت که کاری است درجهت تحقق اهداف نابخردانه ی دوگانه ای که قبلا معروض افتاد !

یادداشت از صابر

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10715

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی