• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیام عجیب رهبرِ فرقه منفور رجوی: اعضا تا بهمن ۱۳۹۷ تعهد ماندن در فرقه بدهند/ ناقوس فروپاشی فرقه شنیده شد

  • کد خبر : 10384
  • 03 سپتامبر 2017 - 13:55

بهمن ۱۳۹۷ تاریخی است که رهبر فرقه طی پیامی از اعضای خود خواسته است ، تا این تاریخ ( بهمن ۹۷ ) بایستی تعهد به ماندن با فرقه را بدهند . در حالی که طی تلاشهای شدید ، نشستهای متوالی سایر رهبران فرقه قادر به گرفتن تعهد از اعضا نشدند . به همین دلیل ملکه از پاریس همه کار وزندگی خود را رها کرده ودیگر بدنبال کار سیاسی نیست ، بلکه به آلبانی امده تا بتواند از اعضا امضاء و تعهد بگیرد،چون صدای ناقوس فروپاشی را شنیدند . به همین دلیل به دست و پا و عجز لابه افتاده اند !

آری ،چرا اعضا حاضر به ادامه و همکاری ودادن تعهد مجدد نیستند ؟ چرا بایستی خود رهبر فرقه وارد شود ؟ با مشخص کردن زمانبندی از آنها در خواست کند . از طرف دیگر خود ملکه نیز با گذاشتن نشستهای کوچک با اعضای رده پایین ! و متوسط بدون حضور فرمانده هان ، خود وی تک به تک بدنبال این افراد باشد . اینها سئوالاتی است که هر فردی از خود میکند موضوع چی است و چی شده ؟

مگر همین اعضا نبودند ونیستند که رهبر فرقه در رابطه با آنها میگفت گلهای سر سبد ایران زمین ، گوهرهای بی بدیل ، نوامیس آرمانی وایدئولوژیک،سرمایه تاریخ وخلق ایران زمین ووووو

حال چه شده که به این نقطه رسیده است ؟ البته بگذریم این شعار مسعود رجوی بوده وهست که می گفت (در نشستهای مختلف به عنوان شوخی آن را بیان میکرد وطبق گفته خودش وسایر رهبران هیچ حرف او شوخی نبوده ونیست ) : فرزند عزیز نوردیده از دبه کسی ضرر ندیده.

آری با همین شعار، بردن منزل به منزل واینکه با مشخص کردن سر فصلهایی برای اعضاء بدنبال ادامه کارخود وبه بند کشیدن فرزندان این خاک وبوم بود و هستند . بخصوص بعد ازبه آلبانی آمدن . تمام شدن همه شعر وشعارها ، درست کردن یک قلعه الموت دیگر در البانی آنهم در خارج از شهر . در جاییکه هیچ بنی بشری غیر از خودشان نباشد تا به اصطلاح انقلاب این افراد سوراخ نشود . معلوم نیست که این چه انقلابی است که با بیرون آمدن ودیدن مردم در کوچه وخیابان به سرعت انقلاب مریم سوراخ میشود ! انقلابی که اگر فرد خانواده خود را ببیند از بین میرود؟! انقلابی که اعضا باید غیر از خودشان در روی کره زمین کس دیگری را نبینند ؟ انقلابی که در آن فقط مریم رجوی حق دارد که با دیگران دست بدهد ! شهردار سابق اور دست به دورکمرش بیاندازد ؟! انقلابی که طی آن فقط زهره اخیانی حق دارد که کنار ژنرالهای امریکایی لم داده وپهلوبه پهلو آنها نشسته ونیشش تا بنا گوش باز باشد ؟! اما همین انقلاب تا به دیگران میرسد بایستی در حصار وچاردیواری باشند ! درجایی پرت که کسی این اعضاء را نبینند ! آنها نتوانند کسی را ببینند ! حتی وقتی برای کاری به خیابان میایند بایستی درگروههای چند نفره بیایند . برای ورزش هم که میروند تعدادی با ماشین در همان خیابانها گشت بزنند . تعدادی نیز در نقاط مختلف درکمین باشند ، تعدادی نیز با دوربین بدنبال اعضائی که از نظر آنها مشکوک هستند ؟ چرا که حرف فرقه را گوش نمیدهند پس مشکوک هستند! تعدادی نیز به شکل پیاده وبه بهانه های مختلف درخیابان پرسه بزنند تا ببینند هر فردی با چه کسی در خیابان راه میرود . با چه کسانی حرف میزنند ؟ برخی هم در خیابانهای حاشیه بدنبال این باشند تا ببینند که از نفرات جدا شده آیا در آن حوالی هستند ؟ یا برای کاری آمده اند یا خیر؟ برخی از به اصطلاح جدا شدگان مزدور نیز جاسوسی ، خبرچینی در همه جا به دنبال شکار افراد جدا شده باشند که با چه کسانی در حال صحبت هستند، یا کجا میروند ، سریعا به رئیس خودشان یعنی عبدالله اطلاع بدهند .اری همه اینها دلیل این است که خود رهبر فرقه وارد شده واعلام کرده هرکس بایستی تا بهمن ۱۳۹۷ تعهد ماندن بدهد. بخصوص که افراد حاضر به رفتن به قلعه الموتی که مریم رجوی برایشان در آلبانی تدارک دیده نیستند .همین امر باعث شده تا خود ملکه دست بکارشود وبه البانی بیاید. آری این است سرانجام همه کسانی که تمام امورشان روی دروغ ودغل وکثافتکاری سوار است .با شعار ای دزد دزد همیشه بدنبال انداختن نگاهها به جانب کس دیگری هستند.

یادداشت از سعید زمانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10384

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی