• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ترفندهاى کثیف فرقه رجوى علیه خانواده ها / بن بستی مرگبار که فرقه در آن گرفتار شده با ممانعت از دیدار با خانواده ها رابطه دارد

  • کد خبر : 10172
  • 27 آگوست 2017 - 12:20

چند روز پیش نامه یکى از اعضا فرقه به وزارت کشورآلبانى را می خواندم، و متاسفانه این تشکیلات زهوار در رفته و در گل نشسته در آلبانى چطورى افراد خودش را مجبور به دروغ گویی و هتاکى علیه خانواده هایشان میکند.

آیا تشکیلات منظبتی که این همه از آن دم مى زدید، و گوش فلک را از “پولادین“ بودن آن کر می کردید همین بود؟ ببینید مسئولین فرقه به چه ترفندهاى مزورانه و ضد انسانى براى پوشاندن ترس خود از دیدار اعضا با خانواده هایشان متوسل شده اند.

راستى شما را چه شده که این همه از ارتباط افرادتان با خانواده و دنیاى بیرون هراس دارید؟ دلیل اینکه فرقه به ته خط در باتلاق آلبانى رسیده و نه راه پیش دارد و نه راه پس چیست؟ بن بستی مرگباری که فرقه در آن گرفتار شده با ممانعت از دیدار با خانواده ها به هم ربط دارند.

وقتی در عراق بودیم شاهد بودم که سه بار خانواده یکى از اسیران فرقه به قرارگاه اشرف براى صرفا دیدار خانوادگى مراجعه داشتند، ولى هر بار با سنگ و چوب و فلاخن و فحاشى و هتک حرمت از سوى فرقه رجوى مواجه شدند. راستی علت اصلی چیست؟

الان در آلبانى هم دست بردار نیستید. خانواده را دشمن و الدنگ معرفى می کنند. تمام عواطف پاک انسانى را از افراد سلب می نمایند. حس انسانى را در افراد نابود و آنها را مجبور به تهمت و توهین علیه عزیزانشان میکنند. آهای سران فرقه، تا کى میخواهید با شانتاژ و دغل کارى افراد را در بند و اسارت نگه دارید؟

البته حرجى بر نگارندگان این گونه مطالب ممکن است نباشد، چون تحت فشار و در همان نشست هاى مغزشویى مجبور شده اند تا علیه خانواده خود دروغ بگویند. این شگرد و ترفند کثیف از سوى فرقه تازگى ندارد و در این زمینه مهارت هاى لازم را هم دارند.

در عرف معمول ممکن است خیابان جاى چندان مناسبى براى دیدار خانوادگى نباشد، به شرط آنکه گزینه دیگری هم پیش رو باشد. این سوال را باید از مریم رجوى خائن پرسید که چرا در آلبانى هم اجازه نمى دهد اعضای فرقه اش دیدار با خانواده و عزیزانشان داشته باشند؟ چرا باید افراد پول تو جیبى خودشان را روى هم بگذارند و مخفیانه گوشى تهیه کنند و دزدکى در گوشه و کنار شهر با خانواده تماس بگیرند، در حالى که براى نور چشمى ها و افراد خاص این محدودیتها وجود ندارد.

تا چه زمانى این شرایط ضد انسانى را می خواهید تحمیل کنید؟ مگر خانواده چه گناهى کرده که بچه اش را اسیر گرفته اید و تازه ا جازه ملاقات هم نمی دهید؟ بعد هم عزیزش را مجبور میکنید تهمت ببندد و توهین نماید و علیه خانواده اش دروغ بگوید و هتاکى کند.

فردا جواب خدا و مردم ایران را باید بدهید.

یادداشت از رضا افخمی جدا شده اخیر از فرقه رجوی

توضیح: در جریان انقلاب ایدئولوژیک سال ۶۴ و معرفی رهبر عقیدتی، مهدی ابریشمچی گفت که مسعود رجوی به هیچکس جز خدا پاسخگو نیست. همان زمان باید همه تکلیف خودشان را می فهمیدند. البته بعید است او به خدا هم پاسخگو باشد. حواله اش به همان خدا.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10172

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی