• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

روایتی را از شکنجه‌های وحشتناک منافقین / به نظر شما حکم این افراد چیست؟ + فیلم

  • کد خبر : 8549
  • 26 آوریل 2017 - 20:21

شکنجه‌های وحشیانه منافقین و نیروهای بعثی هیچگاه از ذهن اُسرای سرزمین‌مان پاک نخواهد شد. عکس بالا نیز مربوط به سه پاسداری است که توسط منافقین کوردل وحشیانه شکنجه شده و به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی فراق به نقل از  هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پایه‌گذاری حکومت اسلامی در ایران زمین دشمنان اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام دریغ نکردند.

صدام که در افکار پوچش رویای فتح ایران شکوهمند را داشت با تحمیل جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد که به رویایش برای حکومت دیکتاتوری در منطقه برسد اما به فضل الاهی و همت رزمندگان انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس نتوانست حتی ۱وجب از مرزهای ایران اسلامی را تصاحب کند.

منافقین هم که پا جای پای اربابان غربی و منطقه‌ای خود از جمله آمریکا و صدام گذاشته بودند پس از شکست مقابل نیروهای انقلاب اسلامی سرافکنده شده و پادگان اشرف را برای ادامه حیات خود انتخاب کردند.

اما در این میان اُسرای جنگ توسط شکنجه‌گران منافق و بعثی مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند و تنها جرمشان حرکت در مسیر اسلام و قرآن بود.

در فیلم زیر روایتی را از دوران اسارت عباس حسین مردی از کتاب حکایت زمستان درباره شکنجه‌های وحشتناک منافقین مشاهده می کنید.

 

 انتهای پیام

 


لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8549