• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی حمایت مالی‌وجنگی داعش را به عهده دارد

  • کد خبر : 678
  • 03 ژانویه 2015 - 7:29

«حیدر الشرع»، نماینده پارلمان بین المللی امنیت و صلح در عراق افشا کرد: گروهک تروریستی منافقین از مدت‌ها پیش ماموریت رساندن کمک‌های مالی مورد نیاز عناصر تکفیری داعش در کنار تامین حمایت‌های لجستیکی و نظامی این گروه تکفیری را برعهده دارد و آنها را به انجام می‌رساند.

به گزارش فراق، وی در این ارتباط افزود: اظهارات اخیر «مریم رجوی»، سرکرده گروهک تروریستی منافقین در حمایت از گروه تکفیری داعش و انتقاد از «نوری المالکی»، نخست وزیر عراق تاکیدی بر این امر و دخالت در امور عراق است.

الشرع ادامه داد: طرف‌های درگیر در جنگ در عرصه عراق را می‌توان گروه‌های وابسته به القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی و گروه‌های مرتبط با رژیم بعث عراق و برخی از ظرف‌های اطلاعاتی منطقه‌ای به شمار آورد.

منابع فرانسوی از مشارکت عناصر گروهک تروریستی منافقین در جنگ علیه دولت عراق در کنار گروه تکفیری داعش از سه ماه پیش تاکنون و دست داشتن دو کشور فرانسه و آمریکا در جنگ سری در خاورمیانه پرده برداشته بودند.

این منابع تاکید کرده بودند که نشست‌های گسترده‌ و متعددی در پاریس با حضور بیش از ۶۰۰ شخصیت از کشورهای عضو ناتو برای بحث و تبادل نظر درباره بحران عراق برگزار شده بود که در میان آنها رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مشاهده می‌شد.

منابع مذکور تصریح کردند که سرکرده گروهک تروریستی منافقین در این نشست از عملیات‌ گروه تکفیری داعش در عراق حمایت کرده و انتقاد تندی از نخست وزیر عراق به عمل آورده بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=678

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی