• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جناب آقای بان کی مون دبیر کل محترم سازمان ملل

  • کد خبر : 667
  • 03 ژانویه 2015 - 7:10

به نام خدا

جناب آقای بان کی مون دبیر کل محترم سازمان مللBan-Ki-Moon

باسلام

به استحضار می رساند نزدیک به سه هزار اسیر ایرانی درپشت دیوارهای بلند بتونی زندان الحریه (لیبرتی) عراق گرفتار چنگال دژخیمان فرقه تروریستی رجوی شده اند و با توجه به وضعیت کنونی کشور عراق و از همه مهمتر  خبر ” محاصره ضد بشری پزشکی تا کنون منجر به فوت ۲۱تن از ساکنان در لیبرتی  شده است” از سوی عشایر مجازی در رسانه های باند رجوی ، باعث تامل وشک فراوان ما اعضای خانواده های گروگان های رجوی گردیده است .
بنا بر اظهارات اخیر رهبران فرقه و با پیش بینی اینکه درعراق بلادیده هر حادثه ای ممکن است اتفاق بیافتد و یکی از این حوادث میتواند شامل حال کمپ لیبرتی نیز گردد.
باند جنایت پیشه و کوته نظر رجوی ، تصور می کنند که با حضور مجدد نیروهای آمریکائی کلاه آبی درمرز میهن مان ، میتوان ایران را تسخیر نظامی کرد واوضاع را بروفق مراد ابلهاّنه ی رجوی برگرداند وحاکمیت آنها را براین سرزمین پهناور برقرار کرد؟؟!!

این کوته نظران ، هرگز این دیالکتیک بارها به ثبوت رسیده را درک نمی کنند که هرکشور مشخصات ویژه ی خود را دارد ونمیتوان اوضاعی را که درلیبی و… بوجود آمد، به هزار ویک دلیل درایران پیاده کرد!
این نوشته که حکایت از مرگ ۲۱ نفر از فرزندان ما میکند، بشدت مشکوک، نگران آور وشیطنت آمیز است!
چگونه است که خانواده های این ۲۱ نفر ، کوچکترین اطلاعی ازمرگ اینان ندارند؟
اگر براستی هم این ۲۱ نفر براثر نبود خدمات پزشکی جان سپرده اند، چرا دراین مدت طولانی به درخواست های مکرر ما که بصورت شکایات و جمع آوری تومار های متعدد خواستار ملاقات با این عزیزان خود و رساندن هرنوع کمک احتمالی به این اسرا را داشته ایم، ترتیب اثر داده نشد؟ چرا اسامی وعلت دقیق مرگ این ۲۱ نفر اعلام نمیشود وچرا خانواده ها اجازه ی این را ندارند که با مراجعه به پزشگ قانونی عراق و …، از کم وکیف مرگ آنها اطلاع حاصل کنند؟؟
از آنجا که همه ی ما اسیر داده ها درجریان سرنوشت ونحوه ی زندگی این فرزندان خود قرار نداشته ایم، این حق را داریم که درمورد مرگ این ۲۱ نفر دچار تردید وگمانه زنی ها گردیم.
آیا این افراد ازدست رفته، شامل تسویه های درونی نگشته وسربه نیست نگردیده اند؟
آیا این روند ادامه خواهد داشت و خواب های شوم بیشتری برای این فرزندان ره گم کرده ی ما دیده اند؟
احتمال می رود مسئولان این گروهک در فکر کشتار دسته جمعی اسیران  در لیبرتی باشند و این امر باعث نگرانی شدید خانواده ها از وضعییت جسمی و روحی اسیران خود در زندان لیبرتی را موجب گردیده ، لذا ما خانواده های اسیران فرقه تروریستی رجوی ؛از تمامی نهاد های بین المللی از جمله حقوق بشر در عراق وفرانسه ودیگر کشورها؛ تقاضای کمک برای آزادی اسیران و مشخص شدن وضعیت این ۲۱ را داریم.

رونوشت به:

رئیس کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد- ژنو

نماینده دبیرکل ملل متحد در عراق و رئیس یونامی

وزارت خارجه ایالات متحده  آمریکا

پارلمان اروپا

دفتر کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان

نخست وزیری عراق  

نماینده سازمان ملل متحد در عراق

کمیساریای پناهدگان ملل متحد مستقر در لیبرتی

دفتر کمیته بین المللی سلیب سرخ در عراق

لوران فابیوس : وزیر خارجه فرانسه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=667