• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

نامه سرگشاده خانم بهشتی به مجامع بین المللی

  • کد خبر : 5901
  • 08 جولای 2016 - 23:49

نامه سرگشاده خانم بهشتی

به مجامع بین المللی

 

خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی کمپ لیبرتی

و به کمیساریای بی حقوق بشر مستقر در اطراف لیبرتی و مسئولین عراقی

با سلام به مسئولین و دست اندکاران کمیساریای عراق و مسئولین عراقی

از شما می خواهم فریاد و در خواست های استمداد یک خواهر رنج دیده را بشنوید…

من نرگس بهشتی هستم خواهر مصطفی و مرتضی بهشتی که بیش از چهار سال است دربدر و آواره کشور عراق هستم برای یک دیدار و یا تماسی حتی چند دقیقه !

در نامه های قبلی نیز قید کرده بودم؛ برادرم بزرگم مرتضی در سال ۱۳۹۰ در درگیری حمله به کمپ اشرف قربانی شد و برادر دیگرم مصطفی در حال حاضر در لیبرتی و در بدترین شرایط روحی بسر می برد. و چندین بار در حملات مختلف مجروح شده است و شرایط خوبی ندارد. مصطفی در سازمان به میلاد معروف است و بعد از کشته شدن برادر بزرگم او تحت شدیدترین فشارهای روحی است و از فوت برادرم برای نگهداشتن وی در سازمان سواستفاده می کنند.

من ۱۴ سال است برادرم را ندیده ام، چندین بار به عراق سفر کرده ام و با مقامات مختلفی از جمله نمایندگان مجلس و وزیر حقوق بشر عراق نیز ملاقات کرده ام ولی تا کنون موفق به دیدار برادرم نشده ام. تنها خواسته من ملاقات با برادرم بود که با عدم حمایت ها و همکاری شما فرزندان ما در فرقه رجوی به اسیری باقی مانده اند.

چگونه است که ۱۴ سال است! فریاد های ما به جایی نمی رسد. چرا فریادها و در خواست کمک و استمداد ما خانواده های بی پناه و رنج دیده را نمی شنوید!

چرا برای تسریع انتقال فرزندان واسیران قربانی فرقه که توسط سران جنایتکار سازمان و شخص رجوی خائن به گروگان گرفته شده اند کاری انجام نمیدهید.

در طی چند ماه گذشته بیش از پیش دروغ و ریای رجوی جنایتکار و فراری مشخص شده است. آنان در حال فرستادن سران درجه یک و اعضای قدیمی و نورچشمی های خود هستند و جوانان بیگناه اسیر و اعضای جدید را قربانی و بعنوان طمعه در کمپ باقی می گذارند.

در سایت های منتشره شده خبرها حاکی از این است افرادی چون فهیمه اروانی، فائزه محبت کار و فرزانه میدانشاهی و جواد خراسان، قدرت حیدری و …بسیار از فرمانده هان جنایتکار و فرزندان سران اصلی خود را به خارجه منتقل می کنند و یک مشت بیگناه و بی پناه به مانند برادر من را جلوی موشک و خمپاره می گذارند.

از شما میخواهم صدای مرا به گوش تمامی مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشر برسانید و ما را کمک کنید.

بیش از این زیربار ظلم های این سازمان خیانتکار و جنایت کار نروید و غلام حلقه بگوش انها نباشید.

استمداد می طلبم ابتدا فرزندان بیگناه ما را از کمپ لیبرتی منتقل کنید و اجازه ندهید بازهم سران نابکار و شخص رجوی خائن نقشه های شوم خود را پیش برده و جوانان بی پناه ما را در کمپ لیبرتی قربانی کنند و تنها خودشان را نجات بدهند.

نرگس بهشتی

۱۵ تیرماه ۱۳۹۵

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5901

نوشته های مشابه

01می
خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم
فریده پرورش، خواهر چشم انتظار فریدون پرورش

خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده