درمحکومیت اطلاعیه فرقه مسعود رجوی علیه خانواده های رنجدیده
در تاریخ ۱۶شهریور۹۴ یک روز پس از سالگرد سازمان فتح شده توسط فرقه مسعود رجوی، ودرهمزمانی حضور خانواده های دردمند دراطراف کمپ لیبرتی، این فرقه با نام شورای ملی مقاومت علیه خانواده های رنجدیده بیانیه ای صادر کرده وآنها راوابستگان نیروهای قدس و وزارت اطلاعات نامیده است که گویا برای سرکوب ساکنین لیبرتی به جلو لیبرتی آمده اند!
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3744
- ارسال توسط : feraghnews.ir
این خانواده ها سالهاست که چشم انتظار فرزندان خود می باشند که در فرقه مسعود خان اسیر شده اند وسران این فرقه به نفرات حتی اجازه تماس با خانواده را هم نمی دهند وچون از سال ۱۳۸۲ تا امروز حدود ۷۰۰ نفر از نجات یافته های این فرقه درایران هستند وخانواده ها به همین خاطر تلاش دارند تا فرزندان خودشان را از نزدیک ملاقات ونظر عضو اسیر خانواده خود را بداند اما فرقه مسعود خان چنین اجازه را به افراد نمی دهند.
































