• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

رفتاری شرم‌آور در فرقه کثیف رجوی: دختران لوس سر ته مانده استکان چای رجوی دعوا می کردند

  • کد خبر : 33590
  • 08 مارس 2022 - 10:46

رجوی رذل برای فریب دخترانِ کودک، عده ای کودکان قبلا مسخ شده از درون حرمسرایش را از قبل آماده و توجیه می نمود تا برای بخت برگشتگان جدید الورود مواردی شرم آور را آموزش دهند.

به گزارش فراق، در گذشته افشاگری های زیادی از زنان نجات یافته از فرقه رجوی در خصوص روابط نامشروع مسعود رجوی با دختران باکره منتشر  شده است اما هم اکنون برای اولین بار می باشد که فرزندان اعضای فرقه رجوی از رفتارهای شرم آور رجوی با دختران زیر سن قانونی ازدواج پرده بر می دارند.

در روایتی که اخیرا از طرف یکی از پدران عضو سابق فرقه در آلمان منتشر شده آمده است که  دخترش قربانی و شاهد چنین فجایع و جنایاتی که مسعود و مریم رجوی مرتکب شده اند، بوده است. 

رجوی رذل همواره برای فریب کودکان اعضا عده ای کودکان قبلا مسخ شده از درون حرمسرایش را از قبل آماده و توجیه می نمود تا با وانمود کردن به اینکه اولین بار است به عقد مسعود رجوی در می آیند، با اعمالی که رجوی می خواست این بخت برگشتگان جدید الورود به حرمسرایش انجام دهند را به صورت پیش در آمد اجرا کنند تا تازه واردها به حرمسرایش بدانند چه باید بکنند و مریم رجوی مجبور نباشد بگوید، حالا مسعود رجوی را ببوسید و یا حالا به سر و روی و…مسعود رجوی دست بمالید.

روایت فرزند عضو سابق فرقه رجوی را در زیر عینا از زبان پدرش می خوانید:

«دخترم می گفت ما دخترای جوان [فرزندان مجاهدین] تازه از خارجه آمده را در دسته های چند نفره در سال ۷۴ [وقتی فقط ۱۷ سال داشت] پیش رجوی بردند که مریم پیشش نشسته بود. مریم اول به ما گفت: خوب شما که اینجا آمده اید باید فکر شوهر و ازدواج را از کله تان بیرون کنید و از این به بعد به مسعود محرم هستید. بعد یکی یکی پیش مسعود می رفتیم و برای هر کدام یک گردن بند با عکس حضرت مریم را می داد. [ مسعود رجوی هنگام دادن گردن بندها] با خودش دعا می خواند و دست به سر و روی دخترها می کشید.

وقتی نوبت من شد و گردن بند را گرفتم تا خواست دست دراز کنه و به من دست بزنه خودم را سریع به عقب کشیدم و جا خالی دادم برگشتم نشستم و رو سری [ام را ] هم در نیاوردم. بعضی دخترها [که کم سن و سال تر بودند] هم می رفتند همین کار را می کردند ولی بعضی ها خیلی لوس بازی در می آوردند. مسعود[رجوی] که دست بهشان می مالید آنها هم مسعود[رجوی] را دستمالی می کردند و می بوسیدند و روسری هایشان را در می آوردند و به ما می گفتند، «روسری هایتان را در بیاورید برادر مسعود محرم است.»و بعد که رجوی رفت آن لوس ها رفتند سر ته مانده استکان چای رجوی دعوا می کردند و هر کدام به نوبت به آن زبان می زدند و به تبرک می کردند! ما تهوع مان گرفته بود. [دخترم هنگام تعریف کردن جنایات رجوی] ادای آنها و لوس بازی شان را با حالت نفرت پیش من نشان می داد. می گه با مریم هم وقتی نشست داشتیم باقی ماندۀ چای مریم را هم برداشته می خوردند و می گفتند تبرک است!…»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33590