• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رجوی و باز هم توهم آخرین برگ

  • کد خبر : 30633
  • 15 آگوست 2021 - 11:35

یادم است که در سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ که محمد خاتمی رئیس جمهور ایران بود، مسعود رجوی شتابان به صحنه آمد و گفت که «خاتمی، آخرین رئیس جمهور حکومت ایران است.»

رجوی کلی گرد و خاک کرد و فضا سازی نمود، زیرا می‌خواست به نیروها قوت قلب بدهد که کمی دیگر صبر کنید و کار حکومت ایران در حال تمام شدن است.

از آن روزگار تا الان ببینید چند سال می گذرد؟ تقریبا ۲۴ سال. تحلیل آب، دوغ، خیاری مسعود رجوی که مثل همیشه توهمات تا اعماق وجودش رخنه کرده بود درست از آب در نیامد.

حالا نکته جالب این است که جدیدا رئیس جمهور مادام العمر رجوی، یعنی مریم رجوی از افاضات شوهر دومش تقلید کرده و دقیقا مثل همان روزگاران دروغ های رجوی را تکرار کرده است. وی در تعبیری گفته که آیت ا.. رئیسی آخرین برگ جمهوری اسلامی است.

مسعود رجوی و همسرش مریم عضدانلو با این ترفند ها می خواهند اول سر نیروهای گرفتار در فرقه را گرم کرده و وعده های سرخرمن بدهند و از طرفی هم کسانی که به اشکال مختلف از اینها حمایت به عمل می آورند را وادار به ادامه حمایت هایشان کنند.

اما چرا رجوی خودش وارد نشده و تاریخ نداد؟ زیرا او دروغگویی هایش رسوا است و دیگر کسی حرفه ای او را باور ندارد، به همین دلیل مریم رجوی را جلو انداخته است تا یک تاریخ بسیار مبهمی بدهد. این تاریخ از ابتدای سر کار آمدن آقای رئیسی شروع می شود تا پایان ریاست جمهوری ایشان. اگر یک دوره باشند که چهار سال و اگر دو دوره باشند که هشت سال. یعنی که یک کلاه گشاد دیگر سر کسانی که دل در گرو این شیاطین بسته اند رفته است.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30633