• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
خواهر چشم انتظار حمداله مستانه

جانم به فدایت برادر، التماس می‌کنم برگرد

  • کد خبر : 30620
  • 25 ژانویه 2023 - 12:39

خواهر چشم انتظار «حمداله مستانه» خطاب به برادر اسیر خود در فرقه رجوی نوشت: برادر عزیزم شب و روز، از تو حرف می‌زنیم، از دلمان خارج نمی شوی برادر، فدای تو شوم، ما را بیش از این چشم به راه مگذار.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در پیام ارسالی «طاووس مستانه» از انجمن نجات مرکز استان اردبیل به برادرش آمده است:

«من طاووس مستانه خواهرت هستم. چندین سال است که تلاش می‌کنم تو را ببینم ولی نمی‌توانم. مادر و پدر در این راه جانشان را گذاشتند، مادر عمرش را فدا کرد. برادر جانم بیش از این چشم ما را در انتظار مگذار. آخر آدمی چقدر می تواند چشم انتظاری بکشد و چشمش به راه بماند. خواهش می کنم، قربانت شوم برادر، چه می شود برگردی. آدم خانواده اش را این قدر در انتظار نمی گذارد؛ خواهرش را، برادرش را. همه ما چشم به راه تو هستیم. شب و روز، از تو حرف می زنیم. از دل‌مان خارج نمی شوی. فدای تو شوم، قربانت گردم، خاک زیر پایت می شوم. خودت مرا می شناسی. چندین بار طی سال ها آمدم اشرف، بچه هایم را بی حمایت گذاشتم و آمدم دنبال تو. تو را بیش از حد دوست دارم. ای برادر بیش از این نمی توانم بگویم، التماس می کنم، فقط التماس می کنم به تو که برگردی.
اینجا همه چیز برای تو آماده است، خانه، زندگی. چرا خودت را آنجا زجر می دهی. آدم چگونه راضی می شود که خانواده اش چشم انتظار باشد؟ امیدوارم پیام مرا بشنوی و قبول کنی که برگردی. این خواهش ما را قبول کن.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30620