• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شعار ساکنین اطراف مقر فرقه رجوی برای انتخابات پارلمان آلبانی: رای بدهید به «مانز» بدون زباله!

  • کد خبر : 29308
  • 31 مارس 2021 - 10:31

جمعی از ساکنین اطراف مقر فرقه رجوی در آلبانی برای انتخابات پارلمان این کشور، شعار «رای بدهید به «مانز» بدون زباله!» را برای حمایت از کاندیدای خود برگزیدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مریم رجوی در گذشته سعی داشت با پخش انواع هدایا در اطراف مقر «اشرف ۳» مردم آن منطقه را فریب داده و با خود همراه نماید اما پس از افشای ماهیت تروریستی این فرقه، دیگر مردم منطقه مانز از حضور ساکنان «اشرف ۳» به شدت ناراضی هستند. هم اکنون این افراد واکنش خود را با شعارهایی که در انتخابات پارلمانی پیش رو دارند به نمایش گذاشته اند.

کمیته تبلیغات مردمی پروفسور جورج تاناسی، کاندیدای انتخابات پارلمان آلبانی از منطقه مانز « بندر دورس» با چاپ یک بنری که بسیار شفاف می باشد نشان دادند که نمی خواهند حضور رجوی و افرادش را در آن منطقه تحمل نمایند.

در متن بَنِرهای نصب شده عینا آمده است:

–  رای ما به محافظه کاران

–  رای ما به جورجی تاناسی

–  رای بدهید به مانز بدون زباله

در عکس پس زمینه این شعارها، شاهد تصاویری از میدان آزادی ایران و قلعه معروف اسکندر بیگ در آلبانی هستیم. این قلعه مکان استقرار فرمانده تاریخی مردم آلبانی در مبارزه با ارتش عثمانی که قصد تصرف کشور آلبانی را داشتند بود. اسکندر بیگ که پادشاه آن زمان کشور آلبانی بود مانع از به یغما رفتن کشورش توسط اشغالگران عثمانی گشت.

در واقع باید گفت این عکس نمایانگر یک اتحاد و همدلی بین دو ملت ایران و آلبانی است، نقطه انزجار هر دو ملت هم کاملا برجسته بوده و به شکل جالبی مطرح گشته است.

آیا واضح تر از این می شد ابراز تنفر و انزجار از حضور رجوی را عنوان کرد؟

برای پروفسور جورج تاناسی آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم که بعد از انتخابشان بتوانند مراحل قانونی بیرون کردن اهالی اشرف ۳ را از منطقه مانز ترتیب داده و درگام بعدی بتوانند فرقه رجوی را از کشور آلبانی نیز اخراج نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29308

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی