• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رجوی اگر وحشتی ندارد، شکایت از جداشده‌ها را به دادگاه بین المللی ببرد

  • کد خبر : 29298
  • 30 مارس 2021 - 10:10

اخیرا فرزند مسعود رجوی خطاب به پیام صوتی منتسب به پدرش گفته است: «اگر پدر من شکایتی از جداشدگان دارد چرا آن را به دادگاه نمی برد؟»

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، تا کنون یک مورد هم نشده که مسعود رجوی علیه یک نفر از جداشدگان شکایتی به دادگاه ببرد. البته از طرف مقابل موارد متعددی داشته ایم که شکایت هایی علیه مسعود رجوی و سازمان فرقه ای او انجام گرفته است. در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ بود که شاهد یک شکایت دسته جمعی از طرف جداشدگان علیه مسعود رجوی و سازمان تروریستی وی بودیم. جداشده ها شکایت خود را به دادگاه شعبه ۵۵ تهران ارائه دادند و رای دادگاه نیز به نفع شاکیان صادر شد. در قدم بعدی این دادگاه به دادگاه بین الملل لاهه راه پیدا خواهد کرد تا پیروزی محتوم به دست آید.

مسعود رجوی مدعی است که دادگاه های ایران را به رسمیت نمی شناسد زیرا معتقد است که عدالت رعایت نمی شود، خُب سوال این است چرا از طریق دادگاه های بین المللی اروپا اقدام به شکایت نمی کند؟ مگر او مستمر علیه جداشدگان و منتقدین خود حرف نمی زند و آنان را ماموران ایران خطاب نمی کند؟ پس چرا اقدام به شکایت ننموده و یقه خود را خلاص نمی کند؟ چرا با ارائه مدارک محکمه پسند به دادگاه نمی رود؟

دقیقا به این جهت است که مسعود رجوی می داند تمام حرف های منتقدین و جداشدگان درست بوده و صحت دارد و اگر او بخواهد به دادگاه برود بی تردید شکست خورده و محکوم خواهد شد. وگرنه او به قدری زیرک هست که اگر بداند در دادگاه حرفهایش پیش خواهد رفت لحظه ای درنگ نخواهد نمود. رجوی به روشنی روز می داند که در هر دادگاهی که برود محکوم خواهد شد.

یادداشت از: سهیلا ادیب زاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29298