• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

هر کجای جهان باشد، برای شکایت از فرقه رجوی آماده‌ایم

  • کد خبر : 28813
  • 15 فوریه 2021 - 10:24

فراق: بی تردید خیلی از کسانی که از فرقه رجوی جدا شده اند آزار و اذیت های فراوانی از فرقه رجوی و از شخص مسعود و مریم رجوی دیده اند.

هر کدام از این آزار و اذیت ها، مستحق شکایت به دادگاه های بین المللی است، ولی به دلیل مخارج زیاد شکایت کردن، از آن حق و حقوق صرف نظر کرده و بی عدالتی های رجوی و عناصر تبهکارش را به خدا و تاریخ سپرده اند.

بعضا دیده ام که سران فرقه، افراد را تهدید کرده و می خواهند که با استفاده از برخی واژه ها افراد را وادار به عقب نشینی و ترس نمایند. در حالی که کسی که نباید ببخشد و نباید فراموش کند کسانی هستند که حق و حقوقشان توسط رجوی جنایتکار خورده و برده شده است. کسی که سال ها عمر تمامی افراد را در فرقه مخوف رجوی ضایع کرده است همانا مسعود و مریم رجوی و بعد کلیه کسانی هستند که نقش بال و پر این دو عنصر پلید را در تشکیلات ضد انسانی رجوی بازی کردند.

کسانی که هم اکنون به خاطر جنایت های رجوی در آلبانی در بلاتکلیفی به سر می برند، کسانی که عمرشان هدر رفته  و زندگی شان هر لحظه در خطر ابتلاء به انواع بیماری ها و ویروس های کشنده می باشد، کسانی هستند که هرگز و هیچ گاه نباید از حق و حقوق خودشان بگذرند؛ حق و حقوقی که رجوی به یغما برده است.

رجوی همیشه اینگونه وانمود می کند که گویا کسی که حق و حقوقش ضایع گشته او بوده و کسانی که باید این حقوق او را بپردازند در ابتدا همان نفراتی هستند که گروگان او در تشکیلات می باشند و بعد هم مردم ایران.

واقعا آن قدر این فرد وقیح است که از زمین و زمان طلبکار است. انگار نه انگار کسی که وطن فروشی کرده خودش است، انگار نه انگار کسی که خون انبوهی از جوانان و انسان های بی گناه را به روی زمین ریخته همین عنصر پلید است که ادعای رهبری انقلاب نوین مردم ایران را دارد.

او به هیچ چیز معتقد نیست، نه به خدا و نه به خلق خدا و نه به آخرت و سرانجام این جهان.

اما تا آنجا که به من نوعی و بقیه بر می گردد از حق و حقوق مسلم خودمان هم نخواهیم گذشت، حقوقی که توسط رجوی خائن ضایع گشته و به یغما رفته است. به محض اینکه امکان شکایت برایمان فراهم باشد در هر دادگاهی در هر کجای جهان شکایت کرده و شما را به پای میز عدالت خواهیم کشاند.

یادداشت از: ارسلان صادقی اردبیلی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28813

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی