• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

چرا احکام قطع مستمری جداشده‌ها را حسن «دماغ آقا» امضا می‌کند؟

  • کد خبر : 28788
  • 14 فوریه 2021 - 10:16

 مدتی است در نامه های منتشر شده از سوی فرقه رجوی که شکل و شمایل حکم رسمی به آن داده اند یک چیز جدید و جالب به چشم می خورد.

این موضوع جالب، امضای حسن نائب آقا در زیر احکام ننگین سازمان مجاهدین خلق مبنی بر قطع مستمری جداشده ها از فرقه تروریستی رجوی که مایل به همکاری (جاسوسی) نیستند، می باشد.

فرقه رجوی خوب می داند که کجا امضای مسعود رجوی، مریم رجوی یا دبیرخانه شورا یا غیره را به کار ببرد. استفاده از امضای افرادی همچون حسن نائب آقا هم بی دلیل نیست.

کسانی که با تشکیلات فرقه رجوی آشنایی دارند به خوبی می دانند که حسن نایب آقا چندین مدار بالاتر از خودش رئیس دارد و به هیچ عنوان تصمیم گیرنده نیست. اگر بخواهیم درست نگاه کنیم او باید در کنار امضاء های خودش می نوشت به نیابت یا به نمایندگی یا از طرف فلان کس.

گویی در این محاکمه تنها حسن نائب آقا هم قاضی، هم دادستان، هم هیات منصفه، هم بازپرس، هم بازجو، هم وکیل متهم و هم شاهد در صحنه بوده است. در مجموع فرقه رجوی می خواهد بگوید که مثلا کسی به غیر از خودش تصمیم گیرنده بوده است در صورتیکه حسن نایب آقا در سلسله مراتب تشکیلاتی کسی به حساب نمی آید و فقط از نام و شهرت سال های دور او سوء استفاده می گردد.

همه می دانند که چنانچه همین حسن نایب آقا فردای روزگار خواهان جدایی شود یا بقول رجوی بِبُرد، در عرض یک شبانه روز بریده مزدور خائن می شود. سپس رجوی خواهد گفت که این مزدور نفوذی بود که حق و حقوق جداشده ها را قطع می کرد.

در حقیقت اگر بخواهیم درست نگاه کنیم، حسن نایب آقا کسی نیست که اختیار داشته باشد تا حقوق کسی را قطع کند کما اینکه اگر دقت کرده باشید در این مسخره نامه ها خود را با عنوان نماینده ساکنان اشرف ۳معرفی می کند. چرا او با این مضمون بی محتوا خود را معرفی می کند و از یک عنوان رسمی و اداری استفاده نمی نماید؟

لازم به ذکر است که فرقه رجوی به صورت سرانه از سازمان ملل متحد و آمریکا برای تمامی کسانی که به آلبانی برده است پول دریافت می کند. این شامل جداشدگان هم می شود. کما اینکه در عراق هم سرانه افراد را از صدام حسین می گرفت و افراد اروپا و آمریکا را هم در لیست سرانه حساب می کرد. قطع این مستمری عملی غیرقانونی است که به اسم حسن نایب آقا انجام می شود.

به یاد دارم یک بار مسعود رجوی در یکی از جلسات عمومی که گذاشته بود روی این موضوع تاکید داشت که باید کاری کرد تا در مجامع بین المللی راه گریز و تکذیب کردن باز باشد. دقیقا به همین خاطر هیچگاه اسم و امضاء سازمان را ندیده اید، زیرا نمی خواهد مسئولیت این عمل غیرقانونی را بپذیرد. هم می خواهد جداشدگان را زیر فشار قرار دهد تا جاسوسی و همکاری کنند و هم می خواهد پای خودش و فرقه اش گیر نباشد.

واقعیت این است کسی که مستمری را قطع می کند شخص مسعود رجوی است و در اساس باید امضای او در زیر احکام قطع مواجب باشد و نه فرد دیگری با یک عنوان غیر حقوقی. در این رابطه حتی مریم رجوی هم توانایی تصمیم به چنین کاری را ندارد چه برسد به مثلا مسئول اول فرمایشی سازمان مجاهدین خلق یا چندین مدار پائین تر حسن نایب آقا. تمام کارهای فرقه با دستور رجوی اجرا می شود و نه هیچ کس دیگری. همه چیز فرمالیستی است، همه فرمان ها از او شروع می شود و کسی حق ندارد تصمیم دیگری بگیرد و به اجرا بگذارد.

آیا به غیر از این احکام قطع مستمری حکم یا سندی از فرقه رجوی دیده اید که از این مدل امضاء ها توسط افراد معمولی داشته باشد و در سایت ها علنی گردد؟

پس در این احکام امضاهای مسئول اول سازمان و چندین معاونین مسئول اول کجاست؟ اگر امضای مسئول اول سازمان مجاهدین خلق در زیر چنین حکم مهمی نباشد دیگر آن مسئول اول به چه دردی می خورد؟ معاونینش به چه دردی می خورند؟ پس این همه اسم و رسم برای چه مصرفی است؟

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز تهران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28788