• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

«حسن نایب آقا»، نامردی خیانتکار که اعضای جدا شده از فرقه رجوی را سرکوب می‌کند

  • کد خبر : 28244
  • 10 ژانویه 2021 - 9:58

حسن نایب آقا، نامردی خیانتکار است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرقه رجوی پیوست و تمام قد از جنایت های رجوی حمایت کرد.

وی ۲۶ شهریور ۱۳۲۹ در تهران متولد شد. نایب آقا در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۸ به واسطه لابی ها و حمایت هایی که از طرف مسئولین فوتبال در رژیم شاه از وی به عمل می آمد عضو باشگاه هما شد و ۱۹ بازی ملی کرد. وی در شرایطی به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب تیم ملی به فرانک اوفارل و حشمت مهاجرانی تحمیل می شد که در همان برهه بازیکنان خوش استیل و تکنیکی همانند ایرج دانایی فرد و علیرضا عزیزی به ناحق روی نیمکت ذخیره ها می نشستند.

وی به همین دلیل درمیان فوتبال دوستان و تماشاگران هیچ گونه محبوبیتی نداشت. او بعد از پیروزی انقلاب به فرقه مجاهدین خلق پیوست و تمام قد از خیانت ها و جنایات رجوی حمایت کرد. وی مدتی از مسئولان فرقه در آمریکا بود و جنایات خود برعلیه خانواده ها و اعضای جداشده را در پوش آزادی و دفاع از خون شهدا و این اواخر با هویت مجهول نماینده ساکنان آلبانی لاپوشانی می کرد.

بعد از انتقال تشکیلات رجوی از عراق به آلبانی وی بیشترین نقش را در آزار و اذیت و شکنجه های روحی روانی اعضای جداشده داشت و با تهدید به قطع مستمری وعضویت در تشکیلات جاسوس پروری رجوی دفتر تشکیلات آلبانی تلاش نمود ضمن جلوگیری از جداشدن اعضا آنها را مجبور به جاسوسی و خبرچینی برعلیه دیگر اعضا نماید واز این جهت به فردی منفور دربین ساکنان مقر اشرف سه و جداشدگان تبدیل شد. امضای وی پای تمامی فرم های اخراج و قطع مستمری اعضا می باشد.

حسن نایب اقا در عرصه خیانت و نامردی در حق اعضایی که بهترین سالیان عمر خود را در تشکیلات رجوی گذرانده و اکنون در پیری و با کلکسیونی از درد و رنج و بیماری های مختلف قصد جدایی و گذران باقی مانده عمرشان درخارج از تشکیلات رجوی را دارند همه مرزها را درهم نوردید وحتی چندر غاز مستمری ماهیانه که بسختی شکم آنها را سیر می کرد راهم از انها دریغ نمود و با اهرم مالی وبا سواستفاده از نیازمندی های شدید مالی اعضا انها را برای جاسوسی و خبرچینی برعلیه دیگر دوستانشان تحت فشار گذاشت.

ولی اعضای با غیرت دست رد به سینه وی و اربابانش زده و حاضر نشدند لقمه حرام و نان بی شرافتی و آدم فروشی بخورند. به همین دلیل آنها را به جرم عدم اتخاذ مرزبندی با جداشدگان تهدید به قطع ارتباط ومستمری ماهیانه پناهندگی که حق قانونی آنهاست می کند.

شاهکار جدید رذالت ودنائت او در مورد خلیل انصاریان از اعضای جداشده که تاکنون هیچ موضع منفی در مورد فرقه نداشته و فقط به یک زندگی عادی و شرافتمندانه به دور از فضای سیاسی مشغول بوده، خود را نشان داد. جرم خلیل انصاریان که حسن نایب آقا در منتهای شقاوت حکم قطع مستمری او را امضا کرد فقط این بود که گفت درمرام من آدم فروشی وخیانت درحق دوست وجود ندارد. من حاضرنیستم نان حرام و آغشته به مردم فروشی بخورم. ۲۴۵ یورو خیلی ناچیزتر از آن است که شرافتم را به خاطر آن بفروشم.

درود برشرف خلیل انصاریان ها و ننگ بر امثال حسن نایب آقا که این چنین درتاریخ در شمار عمربن سعد ها نفرین شده و مردار شد.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28244