• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

افزایش فشارهای فرقه رجوی بر اعضای جداشده در آلبانی: جایگزینی شکنجه‌گری بدنام به نام «فریدون سلیمی» با جلادی فرسوده به نام «جواد خراسان»

  • کد خبر : 28119
  • 03 ژانویه 2021 - 9:16

فرقه رجوی به تازگی فشارهای خود را بر اعضای جداشده در آلبانی افزایش داده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، طیف تحت فشار از طرف این فرقه این بار اعضای جداشده ای هستند که تا کنون به خاطر نیاز مبرم شان به مستمری پرداختی از طرف فرقه از موضع گیری علنی برعلیه آنها خودداری کرده و حتی در مقطعی به ناچار و برای گذران زندگی بر علیه دوستان جداشده شان ناچار به موضع گیری وحتی توهین و فحاشی شده بودند.

به دنبال تغییرات در راس تشکیلات فرقه که اعضای جداشده را تحت کنترل دارد و رفتن جواد خراسان و جایگزینی فریدون سلیمی، وی طی فراخوانی از اعضای جداشده تحت حمایت فرقه خواسته است که به مقر شان جهت ابلاغ خط جدید مراجعه کنند .

به گزارش انجمن نجات مرکز خوزستان، فریدون سلیمی به این جداشدگان گفته است که سازمان بنگاه خیریه نیست که پول مفت به آنها بدهد بنابراین از امروز دیگر نیروی وسط نداریم. شما یا با سازمان هستید که با موضع گیری علنی و محکوم کردن دیگر جداشدگان که از سازمان انتقاد می کنند و با مزدور ایران خواندن آنها صداقت خود را ثابت می کنید و یا مستمری شما قطع خواهد شد و دیگر سازمان مسئولیتی درقبال مشکلات مالی شما نخواهد داشت.

فریدون سلیمی با توپ و تشر آنها را به بی غیرتی در قبال سازمان متهم می کند و خطاب به آنها می گوید شما رگ ندارید که چند مطلب برعلیه جداشدگان بنویسید. آنها هرجور که می خواهند تاخت و تاز می کنند وخانواده ها را تحت تاثیر خود قرار می دهند. این اخطار آخر است.

تحت همین فشار فریدون سلیمی یکنفر به نام شهرام نصیری برخلاف تمایلش و صرفا بخاطر نیاز شدید مالی حاضر می شود مطلبی بدون اسم بر علیه جداشدگان بنویسد. سرکردگان فرقه رجوی تحت تاثیر افشاگری های اعضای جداشده در مورد تاثیرات ویروس کرونا و افزایش مرگ اعضا که در دو مورد (حمید اسدیان و جلال پراش) ناچار شدند بعد از گذشت یکسال اعتراف کنند این افراد بر اثر کرونا فوت کرده اند.

اعلام این خبر آن هم از جانب بالاترین مسئول فرقه یعنی مریم قجر موجی از نگرانی درمیان خانواده ها برانگیخت به طوریکه خانواده های اعضا سیلی از نامه برای شعبه بهداشت جهانی در آلبانی و دولت این کشور ارسال کردند که منجر به افزایش فشار بر این فرقه گردیده است.

سران فرقه برای مقابله با موج افشاگری های اعضا به ناچار با ایجاد یک ساختار تشکیلاتی جدید فریدون سلیمی از مهره های شناخته شده سرکوب که درطی سالیان یکی از شکنجه گران بدنام و بیرحم اعضای ناراضی در زندان های اشرف بود را جانشین جواد خراسان که دیگر کارایی لازم را دراین مرحله نداشت را کرده است تا با روند اوج گیرنده فعالیت اعضای جداشده و خانواده ها مقابله کند.

فریدون سلیمی با به کارگیری واستخدام مهره هایی جاسوس و خبرچین همانند اکبر وندایی، هیبت زهی (بهزاد بلوچ) سرفراز، محمود شمس و یکی از اعضای زن بنام مرضیه که همسر بهزاد می باشد درصدد پیش بردن خط ایجاد تفرقه و دو دستگی بین اعضای جداشده است. براساس طرح سرکوب گرایانه جدید چندین خانه اجاره شده و اکبر وندایی مسئول تشکیلات شبکه جاسوسی و نفر اصلی برخورد کننده با اعضایی که جدا می شوند شده است تا آنها را با تهدید قطع مستمری ماهیانه تشویق به همکاری وجاسوسی برعلیه دیگر اعضای جدا شده که حاضر به جاسوسی و فروختن دوستان خود نیستند شود و ما بقی نفرات زیر مجموعه او می باشند.

البته این عده هم تحت تاثیر شرایط سخت معیشتی در آلبانی و تمایل به راحت طلبی تن به این ذلت داده اند چرا که خود آنها هم سالیان قربانی سران همین فرقه بوده اند و تحمل مناسبات ظالمانه آنها را نداشته و جدا شده بودند ولی شرایط زندگی در آلبانی و فشارهای سران فرقه باعث شده است که آنها مجدد در دام اسارت فرقه گرفتار شوند. آنها به خوبی می دانند که مستمری نه یک کمک رفاهی از طرف سران فرقه بلکه حق قانونی تمامی اعضایی است که در آلبانی پناهنده هستند و ضمن توافق کمیساریا می بایست در اختیار اعضا قرار گیرد. فرقه رجوی سالیان درعراق وکشورهای اروپایی مستمری پناهندگی را از اعضا قطع کرده بود و تمام خرج برنامه های تبلیغاتی خود می کرد در حالی که این سرمایه عمر وجوانی اعضا بوده .

در پایان لازم می دانم به آن دسته از نفراتی که صرفا به خاطر ارتزاق مالی بیشتر دوستان جداشده خود را بعد از سالیان به بهای اندک می فروشند توصیه کنم که شرف و وجدان انسانی خود را با سران فرقه معامله نکنند چرا که خودشان هم یک قربانی هستند و حساب آنها از نظر ما از سران فرقه جداست پس هرچه زودتر صف خود را از آنها جدا سازند .


گزارش از: طالب فرحان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28119

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود