• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

قبرستان عشق! در حال گسترش است: فرقه رجوی فقط برخی از مرگ‌ها را صرفا جهت سوءاستفاده درونی رسانه‌ای می‌کند

  • کد خبر : 28118
  • 03 ژانویه 2021 - 9:17

بعد از استقرار فرقه مجاهدین در آلبانی و دورس مانز پس از مدت کوتاهی تصاویری از قبرستان ایجاد شده درکمپ مربوطه منتشر شد و علی رغم گل کاری و شکیل کردن قبرستان آنچه قابل توجه است کمیت تعداد مرده ها در فرقه به مدت کوتاه است .

فرقه رجوی تعدادی از مرگ ها را صرفا جهت سوء استفاده درونی برای مقدس کردن مرگ برخی سران فرقه و فریب اعضای بدنه تشکیلات فرقه، رسانه ای کرده است !

از آنجایی که فرقه ضد انسانی رجوی از چند سال قبل از سقوط صدام در سال ۱۳۸۲ هیچ گونه جذب نیرویی نداشته و کم سن و سال ترین اعضای فرقه هم صرفا تعدادی از فرزندان اعضای قدیمی فرقه بودند که مربوط به اواخر دهه پنجاه می باشند ما بقی جملگی بالای ۶۰ و۷۰ سال سن دارند و مرگ و میرها به دلیل سالیان سختی و مرارت در بیابان های عراق و کمبودهای تغذیه ای و کارهای طاقت فرسای شبانه روزی می باشد. اما اکنون این طیف که کل فرقه را شامل می شود در مواجهه با ویروس کرونا بسیار آسیب پذیر هستند .

نکته نکبت بار در فرقه رجوی این است که سران فرقه در همین وضعیت هم از جنازه اعضاء سوء استفاده می کند و نمی خواهد به واقعیت تن داده و حتی خانواده های این اعضای نگونبخت را مطلع سازد. آنها کوچکترین رحم و مروتی به اعضا که در لحظات مرگ هستند ندارند و به آنها اجازه یک تماس برای آخرین حرف شان با خانواده را نمی دهند .

اینک هم قبرستان اشرف ۳ که برخی از اعضا به عمد روی آن قبرستان عشق! نوشتند در حال گسترش است. ننگ بر این عقاید و ایدئولوژی فرقه ای که به واقع ایدئولوژی انسان کش است .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28118

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود