• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

خوش گذرانی به شیوه زنان رده اول در فرقه شیطانی رجوی

  • کد خبر : 28094
  • 31 دسامبر 2020 - 9:54

فراق: عکس های بی حجاب زنان فرقه رجوی که چندی قبلی انتشار یافت سندی روشن از خوشگذرانی های زنان رده اول سازمان منافقین است که به هیچ عنوان قابل ماست مالی و توجیه نیست.

عکس های مربوط به برگزاری جشن تولد و خوشگذرانی های مژگان پارسایی، صدیقه حسینی، حمیده شاهرخی، زهره اخیانی و رقیه محمدی مربوط به زمان حضور در کمپ اشرف و درست درشرایطی بود که به قول خود فرقه، اعضا در سخت ترین شرایط و در محاصره زمینی، هوایی و صنفی بودند.

در حالی که طبق معمول همه چیز جیره بندی بوده و ازغذاهای متنوع، میوه های رنگارنگ و کیک و شیرینی خبری نبود، زن های وقیح رده اول برای خودشان جشن تولد گرفته،   سور و سات های مهمانی به راه می انداختند اما در ظاهر از سایر زنان و مردان نگون بخت نسق می کشیدند.

مژگان پارسایی با صدیقه حسینی رفاقتی دیرینه داشت و با نقشه چینی توانست او را بعد از خودش، شش سال در مسند بی خاصیت مسئول اولی بگنجاند تا هم از حماقت او سوء استفاده نماید و هم خودش همچنان در کرسی بالاتر باشد.

خوشگذرانی های نمایش داده شده در جشن تولد دقیقا مربوط به زمان هایی است که:

 الف: در کمپ اشرف هر روز به صورت دیوانه واری به سرکردگی همین افراد جلسات اقرار کشی و مغزشویی در همه بخش ها برگزار می شد. در این جلسات چندین ساعته ناسزاگویی، فحش و انتقاد برپا بود و همه زیرضرب می رفتند تا از ترس، ترغیب به کارهای طاقت فرسا و اجباری بیشتر شوند.

 ب. همه از ملاقات با خانواده محروم بودند.

ج. در حالی که خانواده ها در جلوی درب های کمپ اشرف تجمع کرده و شبانه روز ناله و استغاثه سرداده و دیدار فرزندانشان را طلب می کردند؛ در این شرایط مژگان پارسایی به فرموده رجوی وحشی، اعضا را برای سنگ پرانی و فحش دادن به خانواده ها بسیج می کرد.

د. حدود ۱۰ سال همه درکمپ اشرف تحت تسلط نیروهای امریکایی و عراقی ها در بدترین شرایط معشیتی بودند.

بعلاوه موارد فوق تقریبا در همان بحبوبه، رجوی خیانتکار به دنبال فرار تعداد زیادی، کتابچه ای حدود ۲۵ صفحه با عنوان «بند ص» با ده ها قوانین قرون وسطایی برای افراد فرستاد و همه را مجبور به فرا گرفتن آن نموده و در آخر امتحان هم گرفت. رجوی در پیام خصمانه ای با لحن دیکتاتوری خطاب به کل سازمان کذایی خود گفت، اپورتونیسم را از تک تک سلول هایتان خارج می کنم. در آن شرایط کسی روزگار خوشی نداشت.

قابل ذکر است در روش های جاری و مرسوم فرقه منافقین، برگزاری جشن های خاص برای اعضا، تولد گرفتن، جشن های چند نفره و برداشتن روسری حتی در محل های کار خاص زنان که مردان هم نبودند اکیدا ممنوع بود. امتیازهای خاص رده های اول اعم از داشتن بودجه ویژه، آشپز و آشپزخانه های مخصوص، یک دوجین نوکر و کلفت و خریدهای خاص همواره به چشم می خورد که آنها نیز این رفتار کدخدا منشی را از مریم قجر و رجوی خائن به ارث برده و در نبود آنان عقده گشایی می کردند.

عکس دیگری که اخیرا منتشر شده شامل پنج تن از زنان رده اول فرقه؛ سروناز چیت ساز -سرکرده کمیسیون زنان، زهرا مریخی -مسئول اول، مهناز میمنت-مسئول دفتر رجوی خائن، اشرف صالح-سرکرده یک سری امور پولشویی و اخاذی در اروپا و حمیرا واضحان از اعضای حفاظت مریم قجر می باشد که در حال گردش و خوشگذرانی جدا از بقیه هستند و اجازه عکس گرفتن هم ظاهرا دارند.

شایان ذکر است که این قبیل امتیازها فقط شامل افرادی خاص می شد و زنان و مردان عادی اغلب در سخت ترین شرایط کاری و معیشیتی در تمام سال قرار داشتند که البته نتیجه آن را نیز در طی این سال ها به خوبی مشاهده کردیم که در بهترین حالت به سن ۶۰ سال نرسیده یکی پس از دیگری می میرند.

گزارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28094

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود