• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

درگیری نظامی بین ایران و آمریکا بالاترین خواسته فرقه رجوی است

  • کد خبر : 27690
  • 28 نوامبر 2020 - 11:34

بعد از انتخابات پر هیاهوی آمریکا و ستیزه جویی هایی که بین دو نامزد انتخاباتی انجام گرفت، باند تبهکار رجوی در یک سر بزنگای تاریخی قرار گرفته بود که به شدت آنها را تحت تاثیر قرار می داد.

رجوی همواره برای رسیدن به اهداف خود به دنبال پیدا کردن راحترین و ارزانترین مسیر می باشد، در همین رابطه هم به لحاظ تعادل قوا روی یک مهره قوی و موثر شانس خود را می آزماید مثل دور ریاست جمهوری دونالد ترامپ.

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ترامپ، به دلیل اینکه برخی از لابی های رجوی حزب جمهوری خواه بودند، مانند رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل مدافع فعلی دونالد ترامپ، و یا جان بولتون که بعدا برای مدتی در دولت ترامپ مشاور امنیت ملی کاخ سفید شده بود و یا برخی چهره های دیگر، به ترامپ و تیم ریاست جمهوری آمریکا فشار می آوردند که مانع متحد شدن آمریکا و ایران گردند. به همین خاطر همواره سیاست های فشار دولت ترامپ روی ایران بیشتر و بیشتر می گشت تا جایی که ترامپ اقدام به پاره کردن توافق نامه برجام نمود و تمام دستاوردهای دولت اوباما را به زباله دان ریخت.

در این زمان بیشترین کسانی که برای این اقدام ترامپ دست افشانی کرده و پا کوبیدند در ابتدا رجوی و عناصرش بودند  و بعد رژیم اسرائیل غاصب و اشغالگر، و سپس سعودی ها و شیوخ ضد ایرانی در منطقه خلیج فارس.

اما مقاومت مردم ایران در این میان واقعا ستودنی و ستایش انگیز بود. مردم ایران  با تحمل سختی های بسیار خود را از مهلکه ای که ساخته شده بود جان به در برده و بر مقاومت خود پای کوبیدند و این مقاومت کماکان ادامه دارد.

مردم ایران بعد از تحمل چهار سال سختی در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ با بدترین فشارهای ممکن مواجه شدند.

در این میان کسانی که از تحریم های آمریکا  حمایت و پشتیبانی کرده و مدعی بودند که این تحریم ها کم و ناکافی است دشمنان ایران و ایرانی بود که در صدر همه شان حضور فرقه رجوی بسیار پر رنگ بود؛ یعنی تا این حد جنایتکار و شنیع و ظالم.

اما حرف ما در این بین و در این وانفسا چیست ؟

ما خطاب به کاخ سفید می گوئیم آنقدر به ایران ستیزی خودتان  ادامه بدهید که جانتان به در آید. اما مهم برای ما این است که در این میان رجوی چکار خواهد کرد؟

بر حسب تجربه ما بارها این را دیده ایم که رجوی رنگ عوض کرده و به سرعت تلاش خواهد کرد تا لابی های خود در حزب دمکرات را فعال کرده و در دولت بایدن جا پایی باز نمایند.

هدفشان از این سری تلاش ها چه خواهد بود؟ هدف همانند دفعات قبل است، یعنی تلاش جهت بر هم زدن میز مذاکرات دولت آمریکا با ایران و اِعمال تحریم های هر چه بیشتر. در نهایت کار را به آنجا برسانند که خصومت بین آمریکا و اتحادیه اروپا از یک سو و ایران از سویی دیگر افزایش یافته و کار به درگیری نظامی بکشد. درگیری نظامی بین ایران و آمریکا بالاترین خواسته فرقه رجوی است و برای این خواسته هر کاری که لازم باشد انجام می دهند.

ولی با همت مردم ایران و خواسته های برحقشان این آرزوی فرقه رجوی به گِل خواهد نشست.

یادداشت از: سعید محمدپور

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27690