• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«یعقوب معراجی» به دنبال افشای رفتارهای غیرقانونی فرقه رجوی در فرانسه / «معراجی» تصمیم به روایت از جنایت های رجوی گرفته است + بیوگرافی

  • کد خبر : 27689
  • 28 نوامبر 2020 - 11:57

«یعقوب معراجی»، عضو نجات یافته از فرقه رجوی با حضور در اداره پلیس فرانسه از رفتارهای غیرقانونی این فرقه طرح شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این فرد که به تازگی از فرقه نجات پیدا کرده، با ارائه اطلاعات از کلاهبرداری ها، سوءاستفاده ها از خیریه های فرانسوی، پولشوئی ها و سایر کارهای غیر قانونی فرقه، به دنبال افشای ماهیت واقعی فرقه تروریستی رجوی است.

یعقوب معراجی، متولد ۱۳۳۸ بوده و از سال ۱۳۶۳ شمسی به عنوان پناهنده در کشور فرانسه اقامت داشته است.
وی در سال ۱۳۶۵ بنا به درخواست رهبر فرقه رجوی، تحصیلات خود را نیمه تمام رها کرد و به مقر فرقه در عراق که آن زمان با ایران در جنگ بود، اعزام شد.
او خاطرات تلخی از عملیات مروارید به یاد دارد. معراجی در این عملیات که بنا به درخواست صدام حسین، علیه کردهای عراق صورت گرفت به عنوان راننده تانک فرماندهی به کار گرفته شد. در این عملیات نابرابر، نیروهای تحت امر رجوی به کشتار بی رحمانه و گسترده کردهای عراق برای خشنودی صدام حسین اقدام نمودند. معراجی در سال ۱۳۷۲ از فرقه اعلام جدایی نمود و در خواست بازگشت به فرانسه و ادامه تحصیل داد. وی پس از بازگشت به فرانسه و انتخاب یک زندگی عادی متاسفانه مجدد در دام فرقه افتاد و تبدیل به هوادار غیر حرفه‌ای شد. معراجی به صورت پیوسته با فرقه رجوی همکاری داشت و تا چندی پیش در مقر «زائریان» در فرانسه بود. وی هم اکنون پس از سالها همکاری با فرقه به خیانت ها و رفتارهای این گروه علیه مردم ایران و فرانسه پی برده و تصمیم به افشاگری گرفته است.
دولت فرانسه به عنوان کشور مدعی حقوق بشر و آزادی بیان، باید در خصوص شکایت یعقوب معراجی، علیه فرقه رجوی پیگیری ها و اقدام های لازم را انجام دهد.

به گزارش فراق، لازم به ذکر است با حمایت از این اقدام ها می توان زمینه ای برای انزوای بین المللی این جنایتکاران فراهم کرد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27689

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی