• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

آشفته شدن دجال ها از اعلام جدایی «باقر محمدی» و پیام شکستن دیوارهای اختناق

  • کد خبر : 27523
  • 16 نوامبر 2020 - 12:19

به دنبال اعلام جدایی رسمی «باقر محمدی»، فرقه دجال رجوی و عواملش به شدت آشفته شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، پس از اینکه نجات یافتگی «باقر محمدی» محرز و به اثبات رسیده و معلوم شد که وی از دستگاه منحوس رجوی کنده شده و به جامعه برگشته است، رجوی و عواملش آشفته شدند و شروع به یاوه گویی و یقه درانی علیه وی کردند.

آنها آنجا خیلی سوخته اند که محمدی خطاب به دوستان سابق خود در زندان رجوی، پیام شکستن دیوارهای اختناق داده بود. وی گفته بود که ماهی را هر موقع از آب بگیرید تازه است یعنی که خود را نجات دهید و در چهار دیواری رجوی خود را زندانی نکنید.

در همین رابطه همانطور که انتظارش می رفت، طبق یک سناریوی تکراری و مزخرف مثل گذشته سیستم سند سازی فرقه که بسیار در این زمینه ید طولایی دارد شروع به جعل سند و چاپ برخی عکس های بنجل کرده تا بلکه بازار گرمی کرده باشد. ولی از ظواهر امر این گونه پیداست که گویا خزئبلات رجوی خریداری ندارشته است.

در سیستم اداری رجوی یک بخشی وجود دارد که کارش فقط جعل سند و تولید سند های بی محتوا و به دور از واقعیت است. آنها حتی در زمینه تولید پاسپورت و کارت شناسایی و کارت های هویتی کار آمد هستند و تجارب زیادی در این زمینه مشخص دارند ولی فارغ از اینها بر فرض که این اسناد درست باشند، واقعا آدم های بیرون این انتظار را دارند که وقتی یکی جانش در دست یک مشت تروریست وحشی است و هر لحظه ممکن است که مورد تهاجم قرار گرفته و با مرگ مواجه شود، هر کاری که تروریست ها بگویند آن فرد انجام ندهد؟ مثل امضاء کردن یک تکه کاغذ که بعدا می شود از آن هر استفاده ای نمود؟

مورد بعدی اینکه، در اسناد تلاش شده است که باقر محمدی یک فرد شکست خورده نشان داده شود و فرقه مثل گذشته یک عنصر مهربان و با گذشت جلوه نماید که در حق جدا شدگان ترحم کرده و آنان را با آغوش گرم پذیرا می باشد و به آنان کمک کرده تا نان شب شان را تامین کنند، و به قول رجوی ملعون، بریده ها شب به هنگام خوابیدن با شکم گرسنه نخوابند!

خانواده های اسیران فرقه رجوی این عمال ننگین و بزدلانه را شدیدا نکوهش کرده و به رجوی و باند تبهکارش هشدار می دهند که از این شامورتی بازی ها و مسخره بازار خود دست شسته و بیشتر از این بر جنایات خود نیفزایند.

رویکرد فرقه رجوی با کسانی که سال ها در کنار رجوی بودند و از همه چیز خود دست شسته و خانه و کاشانه را رها نموده و رجوی را استمداد کرده بودند بیانگر همه چیز است.

رجوی و عوامل تبهکارش خسارت دیدگانی هستند که به فرموده قرآن کریم: خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَهَ ذلِک هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُ (در دنیا و آخرت زیانکار است و این زیان آشکار است.)

وضعیت کنونی رجوی همچون غریقی است که در حال غرق شدن دست به هر علفی می برد که بلکه نجات یابد ، ولی نجاتی در کار نیست و این دست و پا زدن ها و یاوه گویی ها و یاوه سرایی ها دردی از دردهای بی درمان رجوی را کارساز نخواهد بود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27523