• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
یادداشتی از حسین عیوضی آذر، عضو نجات یافته از فرقه رجوی

زندانی مخوف که خواب دیدن پدر و مادر را هم ممنوع کرده است

  • کد خبر : 27515
  • 17 نوامبر 2020 - 9:19

وقتی به پای حرف جدا شده های از جهنم رجوی می نشینیم سخنانی می شنویم که باورش بسیار سخت و خارج از تحمل هر انسان می باشد.

طبق گزارشاتی که رها یافتگان از تشکیلات رجوی داده اند و همچنین رسانه ها را در جریان قرار داده و می دهند، در تشکیلات فاشیستی رجوی افراد را با کنترل ذهن نگه می دارند.

در واقع تلاش رجوی و عناصر تشکیلات آنان بر این است که هر فرد بر اساس آموزش های به اصطلاح تشکیلاتی- ایدئولوژیکی، تمام افکار خودش را به اطلاع سران بالای خود برساند.

همین موضوع خودش بسیار بغرنج  و فهم آن برای افراد عادی جامعه بسیار مشکل بوده و همانطور که گفتم خارج از تصورات و تحمل آدمی می باشد. در حقیقت آنان تلاش دارند که از آدم ها ربات تولید کنند تا از خود هیچ اختیاری نداشته باشند و تصمیم گیری های آنان بر اساس خواسته های رجوی و تشکیلات باشد نه بر اساس تمایلات و حتی غریزه های شخصی.

به بهانه بازدید رئیس جمهور آلبانی از مقر اشرف ۳: طرح مغز شویی

از جمله اعمالی که توسط رجوی بر روی افراد انجام می گردد، کنترل ذهن آنان می باشد. این عمل زشت و ضد انسانی توسط خیلی از جداشدگان تائید شده و در این مسئله هیچ شک و شبه ای وجود ندارد.

بله کنترل ذهن که یکی از این کنترل ها خواب دیدن افراد در فرقه است. بله درست خواندید، خواب دیدن. قبول دارید که باورش سخت است؟ در تشکیلات رجوی کسی نباید به جز مسعود و مریم رجوی خواب دیگری ببیند، البته مریم رجوی را هم نباید همین جوری در خواب ببینند!

بر اساس گزارشاتی که رها شده ها از تشکیلات سرکوبگر رجوی به خانواده های اسرای گرفتار در زندان های رجوی داده اند افراد نباید خواب ببینند، ولی اگر کسی خواب دید باید در اولین فرصت خواب خود را مکتوب کرده و به مسئول تشکیلاتی خود بدهد و در اولین نشست جمعی خواب خود را به بقیه بگوید. در ادامه باید از خود به صورت خیلی جدی انتقاد کند که چرا خواب دیده است، به ویژه خواب پدر و مادر، خانواده، زن و فرزند. سپس فرد خاطی با بیان جزئیات خواب خود باید متعهد گردد که دیگر خواب نبیند، به ویژه خواب خانواده و پدر و مادر.

خواب دیدن پدر و مادر که مطلقا پذیرفته شده نیست و مرز سرخ است و باید فرد با خودش خیلی جدی برخورد کرده و تضمین بدهد که تکرار نخواهد شد و در هر بار که از این خواب ها ببیند باید خودش را متعهد و ملزم به عدم تکرار این گناه نابخشودنی بکند.

در هنگام جمع بندی از خواب اگر کسی درحد مناسب به خودش تیغ نکشد و سرزنش ننماید سایرین که در جلسه استماع نشسته و گوش می کنند موظف می باشند که فرد خاطی را به صورت خیلی جدی زیر فشار بگذارند و اصطلاحا رویش تیغ بکشند تا مطمئن شوند که آن فرد دیگر از آن خواب ها نخواهد دید.

خاطر نشان کردیم که خواب دیدن پدر و مادر و زن و فرزند در تشکیلات رجوی به  شدت امری است نکوهیده و هر گونه ترویج خانواده و خانواده گرایی در تشکیلات محکوم و به مثابه ترویج یک گناه می باشد، هر گونه صحبت و محفل و خاطره گویی در این رابطه ممنوع بوده و با افراد متخلف برخورد جدی می شود زیرا انجام یک کودتا علیه رهبری فرقه بوده و پایه های حاکمیت و ثبات رهبری سازمان را به لرزه در می آورد.

لازم به ذکر است که برای اثبات و تئوریزه کردن این محدودیت ها که رجوی در فرقه اش تحمیل می کند، می گویند که کارشان ضد اسلامی و ضد انسانی نیست و در همین رابطه از داستان های انبیاء و امامان گفته می شود، مثلا چگونه امام حسین(ع) شب عاشورا از خانواده خود برای رسیدن به اهداف عالیه اش از دل کند و حتی از آنان خداحافظی هم نکرد و به میدان شتافت! و یا داستان حضرت ابراهیم (س) که در قرآن هم آمده است برای کسب رضای خدا سر فرزند خودش را می خواست که ببرد و قربانی نماید. یا از سرگذشت خود مسعود رجوی داستانسرایی های کشافی می شود که از زن و بچه در ایران در سال ۶۰ دل برید و همه را فدا کرد.[تا که بیاید در اروپا حرم سرا به راه بیندازد]

واقعا باورتان می شود؟ خواب دیدن که دیگر دست خود آدم نیست که بخواهند مانع از آن گردند. افراد بعد از مطرح کردن خواب خود نباید دیگر خواب ببیند. در صورت تکرار، فرد مجرم باید حسابرسی جدی شده و گزارشات مفصل تری از بابت رویکرد خودش ارائه بدهد تا دیگران را متقاعد نماید که این جرم (خواب دیدن) خارج از کنترل او بوده و تکرار نخواهد شد. دفعه دوم و در صورت تکرار  فرد باید از کلمات شدید اللحنی نسبت به خود به کار بگیرد، حتی کسانی که در خوابشان آمده است را باید به فحش و ناسزا بگیرد، مثلا از عباراتی مثل ابلیس، شیطان، عفریته، هیولا، نرینه وحشی و امثالهم، و از اساس آنان را منکر  و هرگونه رابطه را با آنان تکذیب نماید، زیرا این شکلی است که می شود سرکردگی خود را به رجوی اثبات کرد. تشکیلات رجوی به شکل هرمی کنترل می شود و همه چیز به خاطر رهبر فرقه است، در راس حرم آنان رجوی قرار دارد. افراد خاطی و مجرم نسبت به تشکیلات رجوی در دادگاه های خود ساخته و خارج از عُرف آنان محکوم و تعیین تکلیف می شوند. براستی که در فرقه رجوی مقام انسان کجاست؟ بی تردید مقام انسان به زیر سوال رفته و ضایع گشته است، در جایی که کنترل ذهن می شود و در این راستا غرایز انسانی به سُخره گرفته شده و همه چیز باید سمت و سویش ارضاء کردن یک فرد باشد. چرایی ممنوعیت ازدواج هم از همین طرز اندیشه و نوع تفکر ناشی می گردد.

همواره تشکل مادران از مجامع بین المللی خواسته است که در تشکیلات رجوی رخنه کرده و مناسبات ضد انسانی رجوی را غربالگری و از نتایج به دست آمده افکار عمومی را روشن نمایند. زیرا برای هیچ عقل سالمی این گونه افکار قابل پذیرش را نیست و در واقع باید آن را تهدیدی برای بشریت در نظر گرفت.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

عضو جدا شده از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27515

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی