• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» انتشار اکاذیب به نام «اسیران» را محکوم کرد

  • کد خبر : 27514
  • 16 نوامبر 2020 - 12:19

به دنبال اعتراض و شکایت خانواده ها و مادران دردمند اسیران فرقه رجوی در کلیه استان های ایران برای نجات و رهایی فرزندانشان از زندان رجوی، این فرقه منحط به شدت زیر فشار رفته و دست به اقداماتی می زند تا این فشار را تخلیه و به انحراف بکشاند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، یکی از اقداماتی که فرقه رجوی می کند اقدام به چاپ و نشر اکاذیبی است که ظاهرا از قول گروگان هایشان انجام می دهند. اسم تعدادی را اعلام و از قول آنان مطالبی را منتشر می کنند که اصلا با واقعیت همخوانی ندارند.

در همین راستا بیم دارند که افراد را به طور حضوری و در پخش زنده به پشت دوربین بیاورند و از آنها مصاحبه بگیرند. نشر مطالبی به اسم افراد نه تنها کمکی به کسی نمی کند بلکه شک را هر چه بیشتر علیه فرقه رجوی پر رنگ تر می کند.

اخیرا بعد از اعتراض خانواده اسیر در بند «اصغر کامیاب» به مجامع بین المللی و حقوق بشری، مطلبی توسط فرقه رجوی از جانب وی منتشر نموده اند که نشان بدهند کامیاب اصلا میل و رغبتی به دیدار با خانواده اش ندارد و بر عکس بیشتر تمایل دارد در نزد سران فرقه رجوی بماند.

تشکل مادران ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات ضد انسانی ، تمام فعالان حقوق بشری و سازمان ها و احزاب و گروه ها را دعوت می کند تا ضمن محکوم کردن اعمال شنیع فرقه ضد بشری رجوی، دست به دست هم داده تا فرزندان ما را از چنگال های خونین رجوی نجات دهند.

بی تردید آن روز طلایی خواهد رسید که فرزندان ما با اندکی هوشیاری و متانت به خود بیایند و راه اصلی خود را انتخاب نمایند. در این ایام همگان شاهد هستند که چگونه این فرقه تروریستی تلاش می کند تا از شرایط به وجود آمده به دلیل انتخابات آمریکا، خود را از منجلاب نجات داده و راه نفس پیدا نمایند، ولی رسم جهان هیچگاه این نبوده که نامردمان بتوانند به منویات شوم خود برسند و با بهره گیری از جان انسان ها اهداف پلید خود را محقق نمایند.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27514