• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اعلام جدایی یک عضو فرقه رجوی پس از 32 سال:

مغزشویی هایی مستمر، اراده هر تصمیم را از انسان می گرفت/ فرصت ها را از دست ندهید، خانواده هایمان پشتیبان ما هستند

  • کد خبر : 27504
  • 15 نوامبر 2020 - 9:29

عضو قدیمی فرقه رجوی پس از سال ها اسارت در این فرقه با انتشار بیانیه ای اعلام جدایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بر اساس بیانیه ای که به نقل از «باقر محمدی» در سایت «نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی» منتشر شده، آمده است:

اینجانب باقر محمدی که از مرداد ۱۳۶۷ به مدت 32 سال  عضو تشکیلات فرقه مجاهدین خلق بودم، جدایی خود را از فرقه خشونت طلب و تروریستی رجوی اعلام می کنم.

من سربازی بودم که برای حفاظت از خاک و ناموس میهنم در شوش در حال خدمت بودم. در هشتم فروردین ۱۳۶۷ سازمان مجاهدین با کمک تسلیحاتی و لجستیکی ارتش صدام حسین عملیات نظامی را تحت عنوان عملیات آفتاب در منطقه خوزستان ـ شوش انجام داد که من به همراه تعدادی دیگر اسیر شدیم و من  به مدت چند ماه در زندان فرقه مجاهدین بودم. رجوی با تبلیغات وسیع که با پخش سخنرانی های مختلف وی همراه بود و همچنین دادن وعده آزادی در قبال همکاری موقت و شرکت تنها در یک عملیات نظامی سازمان تعدادی از اسرای این عملیات ها را جذب خودشان کردند، من هم متاسفانه فریب وعده های دروغین آنها را خوردم و حرف های رجوی را باور کردم و به فرقه مجاهدین خلق پیوستم و در این مسیر متاسفانه 32 سال از عمر خودم را دور از خانه و خانواده و دور از همه چیز سپری کردم.

تبلیغات فرقه مجاهدین و مغزشویی های مستمر در نشست های مختلف اراده هر تشخیص و تصمیم جدی را از  انسان می گرفت و طوری وانمود می کردند که ترک سازمان مجاهدین خیانت و بی مرزی با دشمن خدا و خلق است .

هدف از این حرفها جز اینکه انسان را از آگاهی و اختیار خودش تهی و بی محتوا کنند و ان محیط کذایی را مدینه فاضله جلوه دهند، چیز دیگری نبود. رجوی با راه اندازی طلاق های اجباری تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک مسیر فرقه گرایی را تکامل بخشید تا جایی که خانواده هم از سوی رجوی مزدور نامیده شد.

در آن دوران که خانواده ها به اشرف می آمدند چندین بار خانواده من آمده بودند، برادر و مادرم آمده بودند ولی هیچ وقت این را به من نگفته بودند و این از پنهان کاری های فرقه رجوی با اعضای خودش بود که نکنه کسی باخبر شود. من زمانی از این موضوع با خبر شدم که از فرقه بیرون زدم و در تماس های خانواده فهمیدم که آنها چندین بار به اشرف و لیبرتی آمده اند ولی من هیچ گونه خبری نداشتم .

الان می فهمم که رجوی هیچ موقع با نفرات و اعضای خودش صادق نبوده و همیشه با نیرنگ و فریبکاری و ایجاد رعب و وحشت در نشست های مغزشویی در تلاش بوده اعضای سازمان را کنترل کند تا مبادا کسی از تشکیلات سازمان مجاهدین جدا شود.

در پایان برای سایر دوستان اسیرم در زندان اشرف ۳ در آلبانی  این توصیه را دارم که نترسید از آن چار دیواری های تو در تو بیرون بزنید . هر وقت ماهی را از آب بگیرید، تازه است. فرصت ها را از دست ندهید. خانواده هایمان پشتیبان ما هستند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27504

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!