• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ملت ایران از شما رجوی ها بیزارند، گورتان را گم کنید

  • کد خبر : 27488
  • 15 نوامبر 2020 - 9:19

این روزها بازار سیاست بسیار داغ است به ویژه سیاست بی آبروی آمریکا که مضحکه عام و خاص شده است.

 مطالب جالبی روزانه تیتر رسانه ها را تشکیل می دهند و سخنانی از برخی چهره های آشنا می شنویم که تعجب همگان را به خود جلب می کند. برای نمونه: رودی جولیانی وکیل ترامپ و جمهوری خواه می گوید: در انتخابات تقلب شده است ! لیندزی گراهام سناتور جمهوری خواه گفته، اگر شکست را بپذیریم دیگر رنگ کاخ سفید را نخواهیم دید! جان بولتون جمهوری خواه گفته بایدن اگر بخواهد میتواند تحریم های ایران را لغو کند!

این افراد به اصطلاح جمهوری خواه از دوستان نزدیک فرقه رجوی هم محسوب می شوند که در تجمعات مسخره رجوی با دریافت دلارهای گزاف شرکت کرده و چند کلامی هم جهت بازار گرمی افاضه می فرمایند.

اکنون بعد از انتخابات افراد این چنینی بعضا احساس نگرانی کرده و بعضا ابراز خوشحالی می نمایند. طبعا برخی مسائل که در آمریکا مطرح می شود ربطی به من و خیلی های دیگر ندارد ولی وقتی پای فرقه رجوی هم به میان می آید بحث فرق می کند و باید که وارد شده مقداری کند و کاو نمود.

در این دور از انتخابات آمریکا که از ویژگی های خاصی برخوردار است بسیاری با سرمایه گذاری بر روی دور دوم انتخاب شدن دونالد ترامپ و پهن کردن سفره مفت خوری همچون عناصر خود فروخته رجوی و بچه شاه فکر می کردند که با سر کار آمدن ترامپ حتما آنان به نان و نوایی خواهند رسید. اما به محض مشخص شدن نتایج اولیه که جو بایدن جلوتر افتاده بود برخی وارد صحنه شده و با ابراز نگرانی هایی نتوانستند از نگرانی های خود جلوی محافل عمومی و رسانه ها جلوگیری نمایند.

رجوی و اعوان و انصارش هم به شدت درگیر این ماجرا هستند که شاید از آب گل آلود ماهی بگیرند، شاید که شانس به روی آنان روی خوش نشان داده و پاشنه درب به سمتی که آنان دوست دارند بچرخد.

البته هنوز انتخابات آمریکا در هاله ای از ابهام به سر می برد و ستاد انتخابات آمریکا نتیجه نهایی را اعلام نکرده است و طرفین درگیر تعداد آرا هستند و همدیگر را به تقلب و حقه بازی محکوم می کنند و ای بسا  که کار به دادگاه دیوان عالی بکشد. همانند زمانی که بین جورج دبلیو بوش و اَل گور کار انتخابات به شکایت و دیوان عالی کشید که نهایتا به نفع جورج دبلیو بوش رای صادر شد و دیگر اَل گور باید تابع می بود و رای را می پذیرفت. 

می خواهم بگویم که تب انتخابات آمریکا هنوز داغ است و التهاب ناشی از آن نخوابیده است و ممکن است که این موضوع به دو تا سه ماه آینده هم بکشد، برخی رهبران دنیا کار را تمام شده تلقی می کنند و به جو بایدن تبریک هم گفته اند و برخی فعلا دست نگه داشته و منتظر نتیجه نهایی هستند.

در این راستا باند تبهکار رجوی به واسطه لابی های خودشان به دولت ترامپ فشار می آورند که ممکن است که ترامپ برود و بایدن ساز سازش با ایران را بنوازد و تمام دستاوردهای تحریم ترامپ را به فنا دهد، لذا باید تحریم های بیشتری علیه مردم ایران وارد کرده و در این دو ماه باقی از ریاست جمهوری ترامپ نهایت فشار را وارد و ملت ایران را در زیر فشارهای تحریم گذاشت.

واقعا در بی شرمی و بی چشم و رویی این عناصر تبهکار هیچ شکی نباید کرد، کسانی که به اسم دموکراسی سر دموکراسی را می بُرند و تحت نام دموکراسی دست به هر جنایتی می زنند.

در این وانفسا هم ما معنی دموکراسی را به رساترین وجه ممکن در آمریکا فهمیدیم و دیدیم که دموکراسی که آمریکائی ها  برای سایر ملت ها می خواهند به ارمغان بیاورند چه مدلی هست. قابل توجه تمام کسانی که دموکراسی موجود در آمریکا را به رخ بقیه می کشند و برای آن سینه چاک می کنند.

فرقه رجوی نیز همچون سال های گذشته در حد یک اهرم و ابزار در دست کاخ سفید خواهد بود و به مزدوری خویش ادامه می دهد اما پیام ملت ایران به آنها این است که مردم از فرقه رجوی بیزارند با ترامپ یا بی ترامپ گورتان را گم کنید.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27488

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»