• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

رجوی، بازیچه ای برای سرویس های خارجی

  • کد خبر : 27487
  • 14 نوامبر 2020 - 9:55

فرقه رجوی با اینکه هنوز دولت جدید آمریکا سرکار نیامده به وحشت افتاده و دوباره به ادامه خیانت و جاسوسی مشغول شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، آنها دادن مشاوره های معیوب به دشمنان ایران، زمینه سازی مجدد جهت ایجاد فشار و تحریم های بیشتر در دولت جدید و تقلا تا مرز خودکشی جهت مشروعیت بخشیدن به اعمال خائنانه دولت ترامپ را متعاقبا درصدر کار قرار دادند.

البته باور و اعتقاد تجربی و قلبی ما همراه با تجربه چهل سال سیاست های ضد میهنی فرقه رجوی  اثبات می کند این جریان منحرف و تندرو علیرغم تمام وطن فروشی های سهل و آسانش در هر دور با بن بست کامل مواجه می شود.

آنها سعی می کنند شکست پی درپی خود را با آویختن به طیف دشمنان از شرق تا غرب متوقف و   فروپاشی کامل خویش را به تعویق بیندازند.

رجوی با استراتژی رسیدن به حاکمیت به هر قیمت، تا آنجا که توان دارد قدرت خویش را صرف ایران هراسی و نزدیک شدن به دول غربی می کند. تلاش می کند با ایجاد زمینه های مضاعف فشار و هموار نمودن راه تحریم های بیشتر، شرایط زندگی هموطنان را دچار سختی و تنگنا کند.

در هیاهوی خبرهای بزرگ و موضوعات متعدد جهانی، از جمله موضوع شیوع کرونا، جنگ نابرابر و بی رحمانه عربستان و امارات علیه مردم مظلوم یمن، کشتارمردم فلسطین و پیشروی های زورگویانه اسرائیل علیه لبنان و فلسطین، سایت های فرقه خفقان می گیرند و موج خبری خود را بر روی خبرهای محدود و خودساخته مشخصی علیه ایران، با تم ادامه تحریم و ایران هراسی به کار می گیرند.

در هفته گذشته علیرغم اینکه خبرهای اول دنیا بیشتر به انتخابات آمریکا، مسئله قره باغ و جنگ یمن اختصاص داشت رسانه های وابسته فرقه سرخط خبری خود را به  نگرانی درباره امکان حذف تحریم ها و فشارعلیه ملت ایران، با بُلد کردن سخنان تکراری چند سناتور درجه چندم اختصاص دادند.

متاسفانه، همانطور که بارها تجربه کردیم برای این جریان میهن، مردم و استقلال و حفظ سرمایه های ملی و میهنی بازیچه ای بیش نیست.

با تمام قوا به تمام اخلاقیات پشت پا  می زنند، واله و شیدای رسیدن به قدرت به هر طریق هستند و  از قربانی کردن هر آنچه سر راه آنان قرار بگیرد دریغ نمی کنند.

سران فرقه رجوی از اغوا و اغفال عناصری ناآگاه تا مغرض برای به آتش کشیدن سرمایه های ملی و وطنی چون جنگل ها و کارخانه گرفته، تا فریب نوجوانان و خانواده هایی که به خاطر گروگان هایی که در درون فرقه دارند، تا سیاه نمایی های متعدد در اروپا و آمریکا دست بر نمی دارند.

آنچه روش است این جریان تحت حمایت سرویس های خارجی و بازیچه آنهاست و به دستور، به ایجاد تنش در مسائل حقوق بشری، هسته ای، زندگی و معیشت مردم می پردازد تا تحریم های بین المللی و فشار اقتصادی را به خیال خویش مشروع جلوه نماید.

با تخریب سرمایه های ملی، تضعیف روحیه عمومی و ایجاد یاس به خیال خام، فکر می کنند خط افزایش نارضایتی و زمینه سازی بروز آشوب و ناامنی را پیش می برند. بازتاب اغراق آمیز مشکلات معشیتی، اقتصادی و تخریب سرمایه های ملی و میهنی در همین راستا در دستور کار است.

منافقین آنقدر ابله هم شدند که متوجه نیستند تنها بازیچه ای بی ارزش هستند. به مانند ارباب های بزرگترشان چون صدام که  آنها  هم در زمانی که تاریخ شان تمام شده بود به راحتی کنار گذاشته شدند و این ها عددی هم نیستند؛ هر زمان که لازم باشد به کناری پرتاب و قربانی می شوند؛ در عراق هم همین داستان بود. بعد از جنگ، عراق به ناامن ترین محل برای آنان تبدیل شد و گروه گروه  افراد  قربانی شدند.

تجربه صدباره نشان داده این طور نیست که همه دولت ها  وفادار و تمام عمر از اینها حمایت کنند. تا زمانی که منافع شان را تضمین کنند حمایت ضمنی خواهند داشت و شاید صدها هزار دلار پول هم به آنها بپردازند ولی با تمام شدن تاریخ مصرف به راحتی کنار زده خواهند شد.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27487