• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

درخواست یاری «تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» از افکار عمومی و وجدان های بیدار

  • کد خبر : 27447
  • 11 نوامبر 2020 - 9:50

از خداوند خواهان آن هستیم که به زودی، این فرقه تروریستی از کشور آلبانی اخراج و رانده شود تا فرزندان ما آزاد و رها شده و به نزد خانواده های دردمند شان باز گردند.

یک سال قبل در چنین روزهایی بود که خبر درگذشت یکی از اعضای فرقه رجوی، تمام کسانی که با این فرقه آشنایی دارند را در شوک فرو برد. درگذشت آرش غلامی (عادل) برای تمام کسانی که وی را از نزدیک می شناختند بسیار خبر شوک آوری بود. کسانی که قبلا با او در یک مکان زندگی می کردند شهادت می دادند که عادل کسی بود که به لحاظ سلامتی جسم و روان کاملا در سلامتی به سر می برد. غلامی فردی ورزشکار، سلامت بود و خبر درگذشتش بسیار مشکوک بود.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی بعد از دریافت خبر درگذشت غلامی با خانواده ایشان ابراز همدردی نموده و ابراز امیدواری نمود که جسد  فرزندشان به دست خانواده اش برسد اما طبق معمول فرقه رجوی برای جلوگیری از بر ملا شدن اخبار جنایات خود از این موضوع ممانعت به عمل آورد و اجازه نداد که جسد از کشور آلبانی به ایران منتقل و به دست خانواده برسد.

همین امر باعث شده بود که اعتراضات زیادی شکل بگیرد ولی متاسفانه حمایت سفارت آمریکا از این فرقه جنایتکار در کشور آلبانی امکان فشار را از جانب خانواده ها سلب کرد.

از خداوند خواهان آن هستیم که به زودی و بعد از تحولاتی که به وجود آمده به ویژه انتخابات آمریکا، این فرقه تروریستی از کشور آلبانی اخراج و رانده شود تا فرزندان ما آزاد و رها شده و به نزد خانواده های دردمند شان باز گردند.

در همین جا از افکار عمومی و وجدان های بیدار نیز دعوت می کنیم تا با زیر ذره بین بردن اعمال وحشیانه سازمان تروریستی مجاهدین خلق، از ادامه جنایات آنها جلوگیری به عمل بیاورند.

تشکل مادران از دولت جمهوری اسلامی و وزارت خارجه ایران عاجزانه خواهان کمک و حمایت است تا از کانال های رسمی و دیپلماتیک اقدامات عاجل را انجام داده و برای کمک به آزادی اسرای گرفتار در دستان فرقه رجوی از هیچ امکانی دریغ ننمایند.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27447

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی