• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
درخواست جمعی از مادران اسیران فرقه رجوی از رئیس جمهور آلبانی:

اجازه دهید به آلبانی سفر کنیم و با فرزندان خود ملاقات کنیم

  • کد خبر : 27438
  • 10 نوامبر 2020 - 12:03

جمعی از مادران اسیران فرقه رجوی با انتشار نامه ای از رئیس جمهور آلبانی خواستند تا به آنها اجازه دهند به تیرانا سفر کرده و با فرزندان خود بعد از چندین سال ملاقات کنند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، متن نامه این مادران چشم انتظار به شرح زیر است:

رئیس جمهور محترم کشور آلبانی

جناب آقای ایلیر متا

با احترام، ما مادرانی هستیم درد کشیده. درد ما این است که چندین سال است در حسرت دیدن فرزندانمان هستیم.

فرزندان ما چندین سال است در سازمان تروریستی مجاهدین به اسارت گرفته شده اند. زمانی که سازمان تروریستی مجاهدین در عراق مستقر بود، ما با مشکل جسمی که داشتیم به عراق سفر می کردیم تا شاید با فرزندانمان دیداری داشته باشیم ولی از آنجایی که سازمان تروریستی مجاهدین یک سازمان سکت ( بسته ) است به ما اجازه نمی داد با فرزندانمان دیدار داشته باشیم.  اگر اجازه دهید می خواهیم خودمان را خدمت شما معرفی کنیم :

من منتهی زهرایی هستم. فرزند من بنام مصطفی قاعدی ۳۵ سال است در سازمان تروریستی مجاهدین به اسارت گرفته شده است. ۳۵ سال است فرزندم با من تماسی نگرفته است و نامه ای برای من که مادرش هستم ارسال نکرده است و دلم می خواهد فرزندم را بعد از ۳۵ سال ببینم .

منتهی زهرایی، مادر مصطفی قاعدی

من اقدس بندی هستم فرزند من بنام حمید رضا نوری ۳۰ سال است در سازمان تروریستی مجاهدین اسیر است. زمانی که سازمان تروریستی مجاهدین در عراق بود چندین بار به عراق سفر کردم و از سازمان تروریستی مجاهدین درخواست کردم که می خواهم فرزندم را ملاقات کنم ولی متاسفانه اجازه ندادند با فرزندم ملاقات داشته باشم .

مادر حمید رضا نوری

من فاطمه رضایی هستم فرزندم بنام حسن رضایی ۳۶ سال است در سازمان تروریستی مجاهدین اسیر است. ۳۶ سال است فرزندم تماسی با من نگرفته و نامه ای از او برای من ارسال نشده است. دلم برای فرزندم تنگ شده دلم می خواهد او را در آغوش بگیرم .

طاهره رضایی مادر حسن رضایی

من سلطان گل ریزان هستم. ما در کودکی مادر خود را از دست دادیم و من خواهر بزرگ خانواده بودم. برادرم عباس گل ریزان را خودم بزرگ کردم و جای مادر او هستم . برادرم عباس گلریزان ۳۰ سال است در سازمان تروریستی مجاهدین به اسارت گرفته شده است. من نگران اوضاع جسمی او هستم و خبری از او ندارم .

خانواده گلریزان

من مهین حبیبی هستم. دختر من بنام پروانه ربیعی عباسی ۲۵ سال است در سازمان تروریستی مجاهدین اسیر است تا به حال سازمان تروریستی مجاهدین به او اجازه نداده با من تماسی بگیرد. من هم شماره تلفنی از او ندارم که با دخترم تماسی بگیرم. من یک مادرم و دلم برای دخترم تنگ شده است. می خواهم او را بعد از چندین سال ببینم .

مهین حبیبی، مادر پروانه ربیعی

جناب آقای ایلتر متا

ما مادران آسیب دیده از سازمان تروریستی مجاهدین که در حال حاضر در کشور شما مستقر هستند از شما می خواهیم به ما اجازه دهید به کشور شما سفر کنیم و فرزندان خود را بعد از چندین سال ملاقات کنیم. ما نگران فرزندان خود هستیم شما که حامی دمکراسی و حقوق بشر هستید چرا راه ما را بسته اید. ما درخواست زیادی از شما نداریم ما فقط می خواهیم فرزندان خود را ملاقات کنیم و از شما تقاضا داریم برای ما مادران ویزا صادر کنید تا به کشور شما سفر کنیم .

با آرزوی موفقیت برای شما و کشورتان آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27438