• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

زمین گیر شدن وطن فروش ها: ایرانیان قاطعانه بر سر مواضع خویش ایستادند

  • کد خبر : 27429
  • 09 نوامبر 2020 - 11:20

فراق: روز شنبه  اکثر خبرگزاری های رسمی و مهم آمریکا جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب ۲۰۲۰ اعلام کردند.

حدود یک هفته است کشور آمریکا درگیر انتخابات و کشمکش های آن شده و احتمالا قرار نیست به زودی هم از پس لرزه ها خلاص شود.

 دولت مردان ایران از مدت ها قبل صرفنظر از آن که چه کسی  پیروز قطعی انتخابات باشد، بارها اعلام کردند  مواضع  اصلی و استراتژی جمهوری اسلامی تغییری نخواهد کرد زیرا آمریکا خصومت، و دشمنی خود را از کارتر تا ترامپ در چهل سال گذشته اثبات نموده است.

البته با نظری به دوره چهار سال گذشته پرونده پر نکبت دونالد ترامپ  می دانیم تندروی ها و اعمال شنیع او چون ترور سردار سلیمانی و پشتیبانی از کشورهای متخاصم درجنگ یمن و … چه جنگ مضاعف و بی رحمانه ای را به ملت های یمن و چه خیانت هایی در حق  مردم فلسطین تحمیل نمودند.

در چهار سال گذشته ترامپ، قبله آمال و آرزوهای فرقه رجوی گشته بود. پتیاره فرقه و رجوی گور نشین شب و روز و ساعت شان با غلط های اضافه سناتورهای آمریکایی کوک بود.

از به درک واصل شدن مک کین و اخراج جان بولتن هم درس نگرفتند و تا اینکه حالا نوبت به ارباب بزرگتر رسید.

در خبر ها خواندیم این روزها مخالفان ترامپ به دور کاخ سفید جمع می شوند و فریاد اخراج ترامپ را سر می دهند. رقیبش  قبل تر به او پیام داد وقت آن رسیده وسایلت را جمع کنی و به خانه برگردی.

گرچه دهها از این نوع اتفاق ها هم بیفتد فرقه ضاله و منحرف رجوی عبرت نخواهد گرفت. به دلیل اینکه خیانتکاران رانده شده از ملت و کشورخوب می دانند با تکرار خیانت هایشان در بین خودی ها جایی ندارند و پیوسته مجبورند در هر دوره، پای ارباب جدیدی بیفتند روزی صدام، روزی کلینتون ها و روزی هم ترامپ.

 الان هم عصبی و گیج هستند. ماتم زده اند که چه کار کنند.

چهار سال سگ دو زدن و آب به اسیاب ترامپیست ها ریختند. حالا باید دوباره کنتور را صفر کنند. در لابی های دمکرات نشین باز با گدایی، حمایت جلب کنند.

در این چند روز گذشته همزمان با انتخابات آمریکا، سایت های فرقه خفقان مرگباری گرفتند. می دانند که راه پس و پیش ندارند  و در وحشت از دست دادن ترامپ و جمهوری خواهان عزا گرفتند. 

در اکثر خبرگزاری های جهان غوغای انتخابات آمریکا خبر شماره یک است. حداقل مهمترین خبرگزاری های آمریکایی چون سی ان ان، فاکس نیوز و و ان. بی. سی، دقیقه ای از گزارش لحظه به لحظه اخبار انتخابات باز نمی ایستند.

اما فرقه رجوی در وحشت از اظهارنظری که علیه آنان به کار برود نمی توانند اظهارنظری کنند.

حمایت از هر که انتخاب نشود برای آنها تبعات جدی دارد. تا همین جا هم باخته اند.

 در حالی که این بی اعتنایی ظاهر و بسنده کردن که به دو خط خبری، حفظ ظاهر است اما در خفا و حداقل در طی ماه اخیر منجر به انتخابات، باز هم هدف درجه یک آلبانی نشینان فرتوت راه اندازی اکانت های فیک در فضای  مجازی جهت حمایت از ترامپ بود تا کمی ترس و وحشت ایجاد شده را کم و به خودشان دلداری بدهند.

درست از زمانی که انتخابات آمریکا شروع شد. سر و کله کانال های تلگرامی و حساب های کاربری توئیتر و فیس بوک جعلی فرقه پیدا شد که در شبکه های اجتماعی به دنبال جمع کردن حمایت برای ترامپ بودند.آنها سعی می کردند با یک شبکه جعلی موسوم به شبکه ایرانیان ساکن آمریکا  برای پیروزی ترامپ تبلیغ و رای جمع کنند.

این نفاق و مداخله رجوی از گذشته تا کنون از عراق گرفته تا فرانسه که می خواستند با مداخله، تقلب و صرف هزینه های  میلیونی دولت های موافق رای بیاورند، ادامه داشته است.

رجوی گور نشین و مترسک فرقه زمین گیر شدند و  فهمیدند شکست ترامپ، شکست گزینه حمله نظامی آمریکا به ایران و جواب ندادن فشار حداکثری  هست.  هدفی که چهار سال تمام تمام بلندگوها و سایت های خود را با اراجیف دولت مردان امریکا هم نوا می کردند.

خروج آمریکا از برجام و فشار حداکثری با تحریم‌های وحشیانه علیه ملت ایران، سیاستی بود که فرقه رجوی امید زیادی به آن داشت و با چشم پوشی به روی درد و رنج مردم طبقه متوسط همیار شیطان بود.

آنها بسیار احمقانه فکر می کردند با افزایش فشار و تحریم ها، مردم ایران دست به  شورش و اعتراض خواهند زند و یا جنگ می شود و حکومت ایران سرنگون.

احوال این دریوزگان حمایت جالب است. هفته پربرزخی را سپری کردند و با ترس و لرز قابل توجهی در هفته  گذشته  سکوت مرگبارشان را ادامه دادند. اما ایرانیان به راحتی و قاطعانه بر سر مواضع خویش ایستادند.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27429