• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

رعشه مرگ فرقه رجوی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا

  • کد خبر : 27419
  • 08 نوامبر 2020 - 12:32

به دنبال اخبار منتشر شده از انتخاب «جو بایدن» به عنوان رئیس جمهور آمریکا، رعشه مرگ به جان فرقه تروریستی رجوی افتاده است.

به گزارش فراق، سران فرقه رجوی که حیات آنها در گرو وطن فروشی است از عدم انتخاب ترامپ، به وحشت افتاده و به فکر پیدا کردن راه هایی برای ارتباط با ارباب جدید خود هستند.

اسارتگاه اشرف در عراق، اسکانی موقت در فرانسه و سپس کمپی محصور در روستایی در نزدیکی تیرانای آلبانی سرنوشت دهه‌های اخیر فرقه رجوی است. فرقه‌ای که امروز مجبور است حتی مرگ و زندگی عنصر اصلی خود یعنی مسعود رجوی را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. مشتی پیرمرد و پیرزنِ درمانده که کارشان این بوده با اکانت‌های فیک علیه ایران صبح تا شب در فضای مجازی فعالیت داشته باشند.

  شبکه ۴ لندن، اخیرا در بازنشر گزارشی که البته کلیات آن سال گذشته پخش شده بود رازهایی ناگفته از زندگی غیر طبیعی هواداران مریم رجوی را باز گو کرد و در این بین از انقراض فرقه رجوی در آلبانی پرده برداشت.

در بخشی از این مستند برای اولین بار تصاویر هوایی از اردوگاه فرقه رجوی در آلبانی منتشر شد که حاکی از ساخت و سازهای وسیع این گروه منفور در حومه آلبانی بود.

ساخت و سازهایی که پول آن توسط دلارهای آمریکایی و سعودی تامین شده و کاملا از آن حفاظت می‌شود به طوری که وقتی راوی این مستند در محدوده هزار متری کمپ قرار می‌گیرد و تعدادی از افراد با خشونت مانع او می‌شوند و با این که کارت خبرنگاری خود را به آن‌ها نشان می‌دهد آن‌ها او را تروریست ایرانی می‌خوانند و به فیلم بردار و مترجم این گروه مستند حمله می‌کنند!

این گروه مستند در قسمت دیگری از گزارش خود به سراغ فردی به نام «حسن» که شخصی قابل اعتماد برای فرقه بوده و بخشی از فعالیت‌های فضای مجازی آن‌ها را برعهده داشته است می‌روند. یکی از وظایف حسن در فرقه ساختن اکانت‌های فیک است به این منظور که حمایت‌های مردم ایران از مریم رجوی را گسترده نشان بدهد، حسن به آن‌ها می‌گوید: «من باید با اکانت‌های جعلی و نه اکانت‌های واقعی در حمایت از مریم رجوی پست ارسال می‌کردم»

لجن پراکنی‌هایی که تازگی ندارد و بیش از این نیز تصاویری از حضور چندین پیرمرد و پیرزن نشان داده شد که مشغول هشتگ زنی علیه جمهوری اسلامی بودند. در همین زمینه حدود دو سال قبل روزنامه خراسان در گزارشی اختصاصی با عنوان «جلادهای هشتگ ساز» در این باره نوشته بود: «از سوله‌های تروریسم سایبری فرقه رجوی تصاویری به دست آمده که در آن مشتی پیرمرد و پیرزنِ درمانده مجبورند صبح تا شب در فضای مجازی فعالیت داشته باشند. روال کار آن‌ها به این شکل است که از ابتدای ساعت اداری آموزش می‌بینند و سپس از ظهر شروع به فضاسازی در فضای مجازی می‌کنند. در انتهای شب نیز بازخورد کار روزمره خود را مرور و سوژه‌هایی را که باید برای لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی در روز بعد کار کنند، بررسی می‌کنند.»

اما نکته‌ای که در این مستند تازگی دارد اذعان خبرنگار انگلیسی به بن بست فرقه رجوی است، خبرنگار شبکه ۴ لندن از رنج‌های بسیار اعضا در این کمپ‌ها می‌گوید و این که آنان رو به انقراض هستند: «آن‌ها در این کمپ‌ها درد می‌کشند، از آن جایی که افراد حاضر در این کمپ حق بچه دار شدن را ندارند، نسل جدیدی نیز وجود ندارد.» گروه مستند سپس به قبرستانی متروکه در نزدیکی کمپ فرقه در آلبانی می‌روند که بسیاری از اعضای فرقه بر سر کهولت سن و بیماری مرده اند. مردگانی که هیچ جایگزینی برای آن‌ها در اردوگاه وجود ندارد و باید آن را پایان خط فرقه و انقراض آن‌ها دانست.

این شرایط  نشان می دهد که فرقه رجوی در آلبانی به خط پایان رسیده و هیچ آینده ای جز نابودی برایش متصور نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27419