• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
نگاهی به مظاهر دروغ پردازی و عوام فریبی فرقه رجوی در فضای مجازی

ترمیم پارگی های فرقه رجوی در برنامه ای به نام «پرونده» / این حقه بازی ها توان ترمیم ضربات خانواده ها را ندارند

  • کد خبر : 27225
  • 15 اکتبر 2020 - 10:43

فراق: برنامه متعفن پرونده و سایت مستهجن و ضد اخلاقی موسوم به «ایران افشاگر» از جمله ابزارهایی است که معمولا عکس العمل های درون فرقه رجوی نسبت به بیرون از خودش را نشان می دهد.

نظرات و مطالبی که در این برنامه و سایت می بینید نظرات رسمی فرقه رجوی است که بعدا قابل انکار و تکذیب نیست. کار اصلی این برنامه و سایت و گردانندگان آنها تخلیه فشار است! برنامه ها و دیدگاه هایشان بیشتر به خالی بندی و مضحکه و مسخره بازی شباهت دارد تا هر چیز دیگر مثل واقعیات صحنه موجود.

وظیفه این برنامه ها انتقال دروغگویی ها و لاپوشانی رجوی به عوام الناس است. این عوام الناس شامل همه کسانی است که به هر نوعی گول رجوی را خورده اند و دانسته و یا ندانسته سرشان را مثل کبک زیر برف کرده اند.

در خصوص این سایت و برنامه و  گردانندگان آنها عرض کنم:

اولا که هر چه در این سایت می بینید ناشی از سوزش ها و دردهایی است که مسعود رجوی و زن صیغه ای وی یعنی مریم عضدانلو احساس کرده اند. مواردی که در این سایت مشاهده می کنید یعنی که سوزش و درد ناشی از فشار و ضربه آنقدر زیاد بوده و به حدی فرو رفته که کارد به استخوان رجوی رسیده و خواسته است که ضمن پاسخگویی به فشار، ضربه و یا افشاگری انجام شده، با یک و یا چند مغلطه گویی مشمئزکننده کار را تمام کرده و نقطه پایان بگذارد.

دوم اینکه این سایت تبدیل شده است به یک سوپاپ تخلیه فشار. یعنی هر بار که فشار از بیرون به نقطه انفجار می رسد این سایت وارد شده و تلاش میکند که با دستگاه آپاراتی که پنچرگیرها دارند، سوراخ را ترمیم داده و هواگیری نماید. البته اگر که سوراخ شده باشد، زیرا خیلی وقت ها شدت فشار آنقدر زیاد است که دچار پاره گی می شوند. آن وقت دیگر کار از این سایت گذشته به قسمت دیگری به نام برنامه پرونده پاس داده می شود. در برنامه پرونده دستگاه های پیشرفته تری دارند و پاره گی را ترمیم می کنند.

اما آنچه که رجوی همواره از آن غافل بوده و به آن توجه نمی کند یا اینکه خودش را به خریّت زده  و سرش را مثل کبک زیر برف کرده است تلاش  بی وقفه خانواده هاست. این تلاش ها به قدری زیاد و کمر شکن است که هیچ ترفند و حقه بازی کارگر نمی افتد و کارساز نیست ، نه سایت ایران افشاگر  و نه برنامه پرونده توان ترمیم ضربات را ندارند.

تجربه این است که وقتی خانواده ها  وارد می شوند  سوراخ نمی کنند و یا  پاره نمی کنند که بشود ترمیم نمود و یا بخیه زد، بلکه وقتی خانواده ها وارد می شوند منفجر می کنند.

بنابراین گردانندگان سایت ایران افشاگر و یا پرونده علیرغم تمام تلاش هایی که می کنند توان غلبه بر حق را ندارند. حق شکست ناپذیر است.

امیدواریم که تمام پدر و مادرهای عزیز بزودی چشمشان به دیدار عزیزانشان روشن گردد.

این امر شدنی و تردید بردار نیست، فقط باید پشتکار داشت و به مبارزه ادامه داد. نباید به این مزخرفات ایران افشاگر و پرونده و امثال اینها وقعی گذاشت و پشیزی ارزش برایشان قائل شد.

یادداشت از: سعید محمدپور

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27225