• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

راز حمایت فرقه رجوی از اشرار و دزدهای داخل ایران

  • کد خبر : 27205
  • 14 اکتبر 2020 - 11:09

وقتی یکی دزد باشد قطعا که از دزد دیگر حمایت می کند، وقتی یکی قاتل باشد بی تردید که از یک قاتل دیگر حمایت می کند، وقتی یکی جنایتکار باشد بی شک که از سایر جنایتکاران حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این موارد در طول تاریخ وجود داشته و تکرار هم شده است. به صحنه موجود نگاه کنید، حمایت رجوی از آمریکا جنایتکار (جانی ترین و جنایتکارترین دولت موجود در جهان)

از این گونه موارد که باعث غرور و افتخار رجوی می شود فراوان است و چنین رویکردهایی را در فرقه رجوی می توان به سهولت یافت.

نگاهی کوتاه به تاریخچه این فرقه همه چیز را روشن می کند، در طول سالیان گذشته سازمان رجوی از مواردی در ایران و سایر نقاط جهان حمایت به عمل آورده است که مایه تعجب سایرین شده است، همانطور که عرض کردم از جنایت های آمریکا در حق مردم ایران که مهمترین رویکرد خبیثانه آنان است و اکنون حمایت از اشرار و یاغی ها تحت عنوان جوانان ایرانی. جهت اطلاع دوستان و خوانندگان گرامی در روزهای اخیر تعدادی از شرورترین افرادی که جامعه را به نا امنی سوق می دادند دستگیر شده و در خیابان ها گردانیده شدند تا برای بقیه اشرار درس عبرت باشند که نباید با امنیت مردم بازی کنند.

اجازه بدهید رویکرد فرقه رجوی را در این  خصوص مروری مختصر بکنیم:

دو حالت وجود دارد، یا اینکه واقعا نمی فهمند و نمی دانند که دارند از چه کسی حمایت کور کورانه انجام می دهند و یا اینکه برعکس، می فهمند که دارند چه غلطی می کنند،  به نظر بنده دقیقا می دانند چه کاری انجام می دهند یعنی جنایت.

اخیرا در ایران به مناسب هفته نیروی انتظامی، پلیس برای ایجاد امنیت بیشتر مردم اقدام به جمع آوری و دستگیری برخی از اَشرار نمود. سابقه این افراد در شرارت تا جائی بود که قابل چشم پوشی و اغماض نبود، برای چندمین بار دستگیر شده و مرتکب جرم شده بودند.

پلیس تصمیم می گیرد که برای دفاع از شهروندان و نشان دادن امنیت در سطح شهرها و کل کشور اقداماتی انجام داده و اطمینان خاطر مردم را به نیروی پلیس بیشتر نماید. اشرار دستگیر شده همان کسانی هستند که با چاقو و قمه به جان دختران و زنان بی دفاع می افتادند و دارایی آنان را به یغما می بردند و هتک حرمت می کنند.

بعد از عملیات شناسایی و دستگیری این افراد خیلی از اقشار مردم متشکر این حرکت امنیت آفرین نیروی انتظامی شده و از پلیس تشکر کردند، زیرا آسایش مردم را اشرار از خدا بی خبر به گند کشیده و مانع از احساس امنیت مردم می شدند.

با این اوصاف بود که بر حسب معمول باند تبهکار رجوی که خودشان شامل اشرار هستند و دست به دزدی می زنند مخصوصا دزدی انسان های بیگناه، در سایت های خودشان از اشرار دستگیر شده تحت عنوان جوانان ایرانی حمایت کرده و خواستار آزادی آنان شدند.

حالا چرا رجوی دست به چنین اقدام عجیب و غریبی می زند؟ واقعیت این است که فرقه رجوی روی این جماعت اشرار و تبهکار حساب باز میکند و از آنان می خواهد که در تجمعات و اعتراضات غیر قانونی در کلان شهرها شرکت کرده و در پیشبرد اهداف شیطانی رجوی به آنان یاری رسانند. بی جهت نیست که فرقه رجوی در چنین وقت هایی که پلیس در جهت امنیت کشور تلاش می کند، رجوی و اعوان و انصارشان به صحنه آمده و هوچی گری کرده و می خواهند چنین وانمود کنند  کسانی که در حال مجازات هستند اشرار نیستند بلکه تعدادی از جوانان بی گناه هستند که حق و حقوقشان خورده می شود.

بله ناراحتی و اعتراض باند رجوی بخاطر این است که تعداد زیادی از پروژه های فرقه که قرار بود بر روی این اشرار سرمایه گذاری بکنند و با دادن پول های زیاد آنان را اجیر کرده و به جان جامعه بیندازند دیگر نمی توانند فرقه رجوی را در نیات پلیدشان همراهی کنند و لاجرم توطئه ها و نقشه های شوم رجوی با شکست مواجه می گردد.

البته این نه اولین بار است و نه آخرین بار که جماعت خلافکار رجوی در چنین شرایطی تلاش می کنند که شرایط را به نفع خود مصادره کرده و صحنه را به دست بگیرند. با افشاگری چنین حالت هایی است که می شود پرده از نیت شیطانی آنان برداشت و اجازه سوء استفاده نداد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27205