• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
ننگ به این همه دجال‌گری

اعضا اگر از رجوی جدا شوند، آق والدین خواهند شد!

  • کد خبر : 27204
  • 15 اکتبر 2020 - 10:43

مطلبی از غلامعلی ساجدی فر در سایت موسوم به ایران افشاگرِ فرقه رجوی به تاریخ ۱۳ مهرماه ۹۹ منتشر شده که در این یادداشت نگاهی به آن خواهیم داشت.

خب، برای کسانی که با ساجدی فر آشنایی مختصری دارند و یا اصلا آشنایی ندارند ممکن است اینگونه وانمود گردد که ساجدی فر خودش اقدام به نوشتن این مطلب کرده و به مسخره بازار سایت ایران افشاگر ارسال کرده است.

ولی نه، اشتباه نکنید، هم من و هم بقیه دوستانی که ساجدی فر را از نزدیک می شناسیم، وی فرهنگ نوشتاری این مدلی ندارد. یعنی چه که او فرهنگ نوشتاری این مدلی ندارد؟ یعنی اینکه یک عکسی از این بیچاره گرفته اند و بعد مطلبی که دست اندرکاران سایت دروغ پرداز ایران افشاگر می خواسته و دوست داشتند را به نقل از وی درج کرده اند.

جهت اطلاع خوانندگان عزیز، با ساجدی فر به میزانی آشنایی دارم و خلق و خوی ایشان را بلد هستم. ساجدی فر شخصا انسان بسیار خونگرم و دوست داشتنی است ولی مستمر و بی وقفه تحت مغزشویی و فشار می باشد. یکی از فشارهایی که همواره بر ایشان وارد می شود بر سر اعتراضاتی است که وی مدام نسبت به مسائل پیرامونش در تشکیلات رجوی دارد، یعنی روزی نیست، ساعتی نیست که ساجدی فر نگاه طعنه آمیز توام با تمسخر به کارهای داخل تشکیلات نداشته باشد. لذا در فرقه از او به عنوان یک چهره معترض یاد می شود که نسبت همه چیز عیب و ایراد می گیرد.

واقعیت تا جایی که من و بقیه دوستان سابق، ساجدی فر را می شناسیم، می دانیم که نه این مطلبی که در سایت ایران افشاگر درج شده است کار غلامعلی است و نه اینکه غلامعلی با میل باطنی خودش در اردوگاه رجوی مانده است، بلکه ماندگاری وی حاصل نیرنگ ها و فریب هایی است که رجوی بر سر نفرات می آورد و غلامعلی هم یکی از دهها و صدها قربانی این حقه بازی ها و شارلاتانیسم رجوی است.

یکی از شنیع ترین اقدامات ضد انسانی رجوی این بوده و است که همواره اینگونه القاء می کند که گویا خانواده ها فرزندان خودشان را فراموش کرده و دیگر سراغی از آنان نمی گیرند. این ترفند ضد بشری رجوی همواره و بی وقفه در حال کار کردن است. اغلب افراد هم که خواه ناخواه نیمچه اعتمادی که به رجوی و اخبارش دارند باور کرده و فکر می کنند که اگر از رجوی و باند تبهکارش جدا شوند آق والدین خواهند شد.

الله اکبر از این همه دجالگری و نیرنگ بازی و مردم فریبی.

در حالی که شما اگر سایت های حقوق بشری مثل سایت فراق و یا سایت انجمن نجات و یا سایر سایت هایی که در رابطه با مسائل فرقه رجوی در ایران مطلب درج کرده و روشنگری می نمایند، مطالعه کرده باشید، اولین و مبرم ترین کار این سایت ها انعکاس ندا و صدای مظلومیت خانواده هایی است که مستمر خواهان باز گشت فرزندانشان به آغوش گرم خانواده و میهن است. اگر از خوانندگان عزیز کسانی هستند که با این سایت هایی که نام بردم آشنایی ندارند، در گوگل فقط  همین نام ها را سرچ کنید تا از حجم خواسته های خانواده ها به شگفت بیائید،  نامه ها و عکس ها و کلیپ ها و سایر مطالبی که خانواده ها برای عزیزانشان ارسال می کنند را نگاه کنید، واقعا متحیر خواهید شد.

آن وقت دست اندرکاران فرقه رجوی و عناصر گرداننده تشکیلات سرکوبگر رجوی تماما و بیست و چهار ساعته هَمّ و غمشان این است که همه مسائل را واژگون منعکس نمایند. یعنی رجوی بگوید که خانواده ها مدام دنبال این هستند که بچه هایشان باید در نزد فرقه رجوی بمانند تا اجر دنیا و اُخروی را بگیرند، اینگونه وانمود می کنند که خانواده ها می خواهند تا فرا رسیدن مرگ بچه هایشان فدایی رجوی باشند! اگر کسی از فرقه جدا شده و به ایران باز گشته است، یا توسط نزدیکان کشته شده و یا خانواده ها به خانه راه نداده است زیرا باعث ننگ و نفرین هستند. در یک نتیجه گیری واهی و عبث وانمود می کنند که  افراد بازگشتی به ایران یا  خودکشی کرده اند  و یا دیوانه شده اند و یا در به در بیابان ها و طعمه سگ ها و گرگ ها شده اند و یا اینکه اگر هیچکدام اینها نباشد، ماموران ایرانی بلافاصله بعد از برگشت فرد جدا شده از سازمان دستگیر شده و به جای نامعلومی برده می شود، سپس شکنجه و اعدام می گردد.

بله دوستان، غلامعلی و امثال غلامعلی کم نیستند و متاسفانه از روی ساده لوحی و زود باوری در دام اینگونه حرف های پوچ رجوی گرفتار شده و تصمیمی به جز تسلیم شدن به شرایطی که در فرقه رجوی دیکته می شود ندارند.

شما فکر می کنید که چرا رجوی این همه واهمه و ترس از دیدار خانواده ها با فرزندانشان دارد؟ دقیقا بخاطر اینکه تمام دروغ هایشان برملا می گردد و کوس رسوایی آنها عالم گیر می گردد.

به همین خاطر اصرار داریم که خانواده ها با فرزندانشان دیدار نمایند. به همین خاطر است که به سازمان های حقوق بشری و کمیساریای عالی پناهندگان باید مستمر فشار آورده تا مقدمات این دیدارها را فراهم بیاورند.

به امید روزی که مسیر دیدار خانواده ها هموار گردد، آن وقت ساجدی فر و سایرین خواهند فهمید که چه کلاه گشادی در این همه سالیان از طرف رجوی بر سرشان گذاشته شده است. .این تجربه ما است و نه یک داستان خیالی.

سعید محمدپور

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27204