• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی خطاب به سران این فرقه خیانتکار:

خدا شما را لعنت کند که ما را در حسرت دیدن فرزندانمان گذاشتید

  • کد خبر : 26811
  • 15 سپتامبر 2020 - 9:12

خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی به سران این فرقه خیانتکار و جنایتکار نامه نوشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، در نامه این خانواده ها خطاب به سران فرقه دجال رجوی آمده است:

ای قاتلان بس نیست این همه سال فرزندان ما را به زنجیر کشیدید؟ از جان فرزندان ما چه می خواهید؟ شما خودتان را انسان خطاب می کنید؟ شما از انسانیت به دور هستید. عاطفه ای در درون شما حاکم نیست. نمی دانید ما در نبود فرزندانمان چی می کشیم. خدا لعنت کند شما را که ما را چندین سال در حسرت دیدن فرزندانمان گذاشته اید .

شما فکر می کنید فرزندان ما بی صاحب هستند؟ اگر این فکر در ذهنتان است سخت در اشتباهید. شما هستید که بی کس و کار هستید و در این دنیا به این بزرگی جایی برای شما وجود ندارد. تنها جایی که برای شما وجود دارد زباله دان تاریخ است .

ما فرزندان خود را فراموش نمی کنیم تا روزی که زنده هستیم تلاش می کنیم فرزندان خود را از چنگال شما بیرون بکشیم و مطمئن باشید این کار را خواهیم کرد. شما تجربه حضور ما خانواده ها در عراق را دارید. دیدید چگونه دیوارهای اشرف و لیبرتی را روی سرتان خراب کردیم. شما جنایت کردید. چه پدران و مادرانی که در حسرت دیدن فرزندانشان فوت کردند و الان در بین ما نیستند. مطمئن باشید حساب این جنایتها را پس می دهید. فکر کردید می توانید به جنایتهایتان ادامه دهید؟ از آن روز بترسید که دیوارهای مقرتان به نام اشرف ۳ مثل آوار روی سرتان خراب شود. ما خانواده ها از قبل گفتیم و باز هم می گوئیم ما فقط یک خواسته داریم آن هم آزادی فرزندانمان است.

برای ما روشن است که فرزندانمان خودشان را از زندان شما جانیان آزاد خواهند کرد و یک زندگی آزاد برای خودشان انتخاب می کنند. به امید آن روز نزدیک.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26811